نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

ماه آینده منتظر بسته الحاقی جدید بازی Rocket League باشید

استودیو سایانیکس، خالق بازی Rocket League، امروز از دومین بسته الحاقی این بازی با نام Revenge of the Battle-Cars رونمایی کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این DLC همراه باشید.
Revenge of the Battle-Cars که دومین بسته الحاقی بازی محبوب Rocket League است، ماه آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بسته شامل ۱۲ طراحی جدید برای ماشین‌ها، رنگ‌بندی، چرخ، چراغ و چند نوع آنتن جدید خواهد بود. علاوه بر این، با انتشار این بسته، پنج اچیومنت جدید هم به نسخه رایانه‌های شخصی راکت لیگ اضافه خواهد شد. با انتشار این DLC، سایانیکس یک بروزرسانی جدید را هم به صورت رایگان برای بازی منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی دو حالت آب و هوای جدید شب و نزدیک به غروب را برای استادیوم‌های فعلی  Urban Station و Utopia Coliseum به بازی اضافه می‌کند:
این دو حالت آب و هوای جدید آخرین بروزرسانی در نقشه‌های فعلی بازی است. زمین‌های مسابقه بعدی ما حالت غیرعادی و متنوعی نسبت به قبل خواهد داشت. محتویات رایگان دیگر مانند موزیک و پرچم‌های جدید، همزمان با انتشار بسته الحاقی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
بسته الحاقی Revenge of the Battle-Cars بازی Rocket League ماه آینده با قیمت ۴ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. چند ماهی است که از عرضه بازی Rocket League می‌گذرد و براساس اطلاعات منتشرشده، این بازی تاکنون ۵ میلیون بار دانلود شده است. از آن‌جایی که این بازی در لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت، توانست به این موفقیت بزرگ دست یابد. با مراجعه به شبکه استیم، متوجه خواهید شد این بازی که با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، تاکنون تنها ۵۰۰ هزار بار بر روی رایانه‌های شخصی دانلود شده است. منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده