نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

گزارش: بازی Kingdom Hearts 2.9 برای پلی استیشن 3 و 4 در دست تولید قرار دارد

با نگاهی بر پروفایلِ کاری یکی از کارمندان سابق اسکوئر انیکس، مشخص شده این کمپانی در طول ده ماه گذشته کارِ تولید بازی Kingdom Hearts 2.9 را برای دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 آغاز کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پروفایل کاری این شخص نشان می‌دهد اسکوئر انیکس در طول ۱۰ ماه اخیر، در استودیو اُساکا مشغول طراحی غول‌آخرها، ارائه ایده‌های اولیه و برنامه‌ریزی بازی Kingdom Hearts 2.9 بوده است. با بررسی جزئیات، گفته شده این محصول به بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 و دو کمپانی دیزنی و پیکسار ارتباط مستقیم دارد.

آخرین بازی منتشرشده از مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با نام Kingdom Hearts HD 2.5 Remix به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد. این بازی شامل نسخه بازسازی شده دو بازی Kingdom Hearts II Final Mix و Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix و البته برخی از صحنه‌های سینمایی بازی Kingdom Hearts Re:coded بود.

بازی موردانتظار Kingdom Hearts 3 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تِتسویا نامورا، کارگردان با سابقه سری Final Fantasy وظیفه کارگردانی این بازی را بر عهده دارد. از کارهای دیگر نامورا می‌توان به کارگردانی نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 و البته کارگردانی سابق بازی Final Fantasy XV اشاره کرد. وی چندی پیش با سپردن این پروژه به دست هاجیمه تاباتا، برای اتمام پروژه Kingdom Hearts 3 به قسمت دیگری از کمپانی اسکوئر انیکس نقل مکان کرد.

اگر اطلاعات خاصی از روند گیم‌پلی این بازی ندارید، می‌توانید از در زومجی به مشاهده تریلر گیم‌پلی بازی Kingdom Hearts 3 در E3 2015 بپردازید. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی هفته‌های اخیر مطلع شدیم انیمیشن محبوب Big Hero 6 و شخصیت محبوب آن با نام بایمَکس، در بازی Kingdom Hearts 3 حضور خواهند داشت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده