// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

بروزرسانی جدید بخش چندنفره بازی Just Cause 2، اچیومنت‌های استیم را اضافه می‌کند

به زودی برای حالت چندنفره Just Cause 2 که در حدود ۲ سال قبل منتشر شد، بروزرسانی بزرگتری عرضه می‌شود. این بروزرسانی شامل ویژگی‌های جدیدی به همراه رفع مشکلات گذشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد مدت طولانی بروزرسانی جدیدی شامل بازه‌ی گسترده‌ای از تغییرات برای Just Cause 2: Multiplayer Mod منتشر می‌شود. هرچند مهمترین تغییر قابل  ذکر را می‌توان افزوده شدن دستاوردهای استیم یا همان استیم اچیومنتز اعلام کرد. اما با این حال بروزرسانی شامل سایر تغییرات مانند  اسکریپ‌های جدید برای ان‌پی‌سی‌ها (شخصیت‌های غیرقابل کنترل) و بهبود اساسی در منوی اصلی بازی می‌شود.

اگر بخواهیم به چند عدد از اچیومنت‌ها اشاره کنیم نمونه‌هایی مانند اچیومنت «Careful Down There» در بازی گنجانده شده است که برای کسب آن باید به مدت یک دقیقه بالای یک هواپیمای در حال پرواز به ایستید. یا نمونه‌ی دیگر با عنوان «Taxi Service» در صورتی به شما داده می‌شود که با مردم به گشت گذار در شهر با تاکسی بپردازید.

از نمونه‌های اسکریپ‌ها یا برنامه‌نویسی‌ها جدید نیز می‌توان به Wingsuit، Companions و یک مینی گیم به نام Drift اشاره کرد. در صورتی که شما نیز علاقمند به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بتا عمومی بازی برای بروزرسانی ۰.۲ هستید، می‌توانید از طریق منوی توضیحات بازی برروی گزینه‌‌ی Beta کلیک کنید. البته توسعه‌دهندگان این نکته‌ را نیز گفته‌اند که نصب نسخه‌ی آزمایشی به افرادی که قصد تولید اسکریپ‌های مختلف و کمک به سازندگان برای توسعه‌ی بازی را دارند، توصیه می‌شود.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده