نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

یوبی سافت در حال احداث پارکی در کشور مالزی با حس و حال بازی های خود است

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت با ایده‌ای خلاقانه، قرار است پارکی را در شهر کوالالامپور کشور مالزی با حس و حال و شخصیت‌های مجموعه بازی‌های خود تاسیس کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این پارک که قرار است در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شود، وسعتی به اندازه ۱۰ هزار متر مربع دارد. پارک اختصاصی یوبی‌سافت که با ایده بازی‌های بزرگ یوبی‌سافت مانند Assassin’s Creed و  Rabbids طراحی می‌شود، شامل نمایش‌ها، وسایل بازی و تمام چیزهایی که در پارک‌ها وجود دارد خواهد بود.

ژان دی- رایویِرِس، یکی از مدیران یوبی‌سافت مدیر این پروژه است. وی در گذشته به دلیل طراحی پارکی در کشور فرانسه که با حس و حال بازی Rabbids طراحی شده بود، جوایزِ نفیسی را دریافت کرده بود. وی در رابطه با احداث پارک یوبی‌سافت در کشور مالزی گفت:

هدف یوبی‌سافت از ساخت این پارک غرق کردن مردم در دنیایی است که می‌توانند به قهرمانی در بازی‌های محبوب خود تبدیل شوند.

ما رسانه‌های دیجیتالی را برای وسایلی که علاقه‌مندان در آن‌ها سوار می‌شوند طراحی می‌کنیم تا بهترین تجربه را به کسانی که از این پارک دیدن می‌کنند ارائه دهیم.

وی در ادامه توریست‌های کشور مالزی را ستایش کرد و گفت این کشور پتانسیل تولید پروژه‌های این چنینی بیشتری را هم دارد:

براساس اطلاعاتی که توسط سازمان جهانگردی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، مالزی دومین کشور پر بازدید آسیا است. این کشور پتانسیل زیادی برای تولید پروژه‌های این چنینی بیشتر، کسب درآمد و سرگرم کردن مخاطبان است.

بنابراین اگر از سال ۲۰۲۰ به بعد به کشور مالزی و شهر کوالالامپور سفر کردید، بازدید از این پارک رویایی را فراموش نکنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده