نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مراقب وبسایت تقلبی نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront باشید

پاییز امسال نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront مهمان خانه‌های علاقه‌مندان خواهد بود. اخیرا برخی از افراد سودجو وبسایت تقلبی‌ای را برای نسخه آزمایشی این بازی راه‌اندازی کرده‌اند که کمپانی الکترونیک آرتز، شدیدا در رابطه با آن به کاربران تذکر داده است. با زومجی همراه باشید.

ثبت‌نام برای نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront هنوز آغاز نشده است. با این حال برخی از افراد سودجو با احداث وبسایتی تقلبی و برای سرقت اطلاعات کاربری بازیکنان، ادعا کردند بازیکنان از طریق سایت آن‌ها می‌توانند برای تجربه نسخه بتا Star Wars: Battlefront ثبت‌نام کنند.

الکترونیک آرتز که از این وبسایت تقلبی باخبر شده، اخیرا در بیاینه‌ای رسمی به تمام کاربران تذکر جدی داده است:

گولِ وبسایت تقلبی برای ثبت‌نام در نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront را نخورید. ثبت‌نام برای تجربه این نسخه تنها از طریق وبسایت starwars.ea.com قابل انجام است.

بنابراین اگر قصد دارید نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront را تجربه کنید، ما از طریق زومجی به شما اطلاع خواهیم داد چه زمان می‌توانید به وبسایتی که در قسمت بالا اشاره کردیم رجوع و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. در این حین، برای حفظ و نگهدای اطلاعات کاربری خود، به هیچ‌وجه گولِ افراد سودجو را نخورید.

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront «اوایل پاییز» امسال منتشر خواهد شد و شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در اخبار مربوط به این بازی، روز گذشته همچنین مطلع شدیم باندل Star Wars: Battlefront برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده