نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Mad Max در دو کنسول نسل هشتم با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد

درحالی که تنها چند روز دیگر برای واردشدن به ماشین مَگنوم اوپوس و راندن آن در صحرای سوزان بازی Mad Max زمان باقی است، استودیو اولانچ اعلام کرده این بازی در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با جان فیولِر، تهیه‌کننده ارشد اولانچ انجام شده، وی گفته است بازی Mad Max با رزولوشن 1080p در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد و دارندگان این دو پلتفرم می‌توانند به‌صورت یکسان از کیفیت بصری این بازی لذت ببرند.

فیولر همچنین در رابطه با نقشه‌ی بازی هم صحبت کرده است. وی گفته نقشه بازی Mad Max بسیار وسیع است و هیچ محدودیتی درآن وجود ندارد. باوجود نبود هیچ‌گونه محدودیت در نقشه بازی، بازیکنان تا هر زمان که دوست داشته باشند می‌توانند در دنیای این بازی رانندگی کنند و از صحرای سوزان آن لذت ببرند.

بازی Mad Max در تاریخ ۱۳ شهریور برای  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.شما همچنین می‌توانید  تریلر جدید بازی Mad Max  در نمایش گیمزکام ۲۰۱۵ که پر از انفجار بود را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. علاوه براین، پیش از تجربه این بازی در رایانه‌های شخصی خود، بهترین است نگاهی هم به حداقل و حداکثر سیستم موردنیاز برای اجرای بازی مدمکس بیاندازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده