نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Dishonored: Definitive Edition از ویژگی‌ های کنترلر پلی‌استیشن 4 استفاده می کند

بازی Dishonored: Definitive Edition روز گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. ظاهرا سازندگان تنها به ارتقای ویژگی‌های بصری اتکا نکردند و از ویژگی‌های دوست‌داشتنی کنترلر دوال‌شوک ۴ هم برای افزودن خصوصیات جدید به بازی خود استفاده کردند. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که هاروی اِسمیت و راف کولانتیونیو، دو مدیر نوآوری بازی Dishonored انجام شده، مشخص شده استودیو آرکین از خصوصیات کنترلر دوال‌شوک 4 پلی‌استیشن 4 به بهترین شکل ممکن استفاده کرده‌اند:

ما از برخی از خصوصیات پلی‌استیشن 4 به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند از طریق بلندگوی این کنترلر صدای زمزمه‌ها، قلب و قدرت‌های شخصیت اصلی بازی را گوش کنند. با استفاده از این کنترلر، نحوه استفاده از دوربین مخصوص بازی که می‌توانید برای مشاهده جزئیات از آن استفاده کنید هم تغییر کرده است.

از خصوصیات دیگر بازی می‌توان به قابلیت ریموت پلی و استفاده از تاچ‌پد دوال‌شوک ۴ برای استفاده از برخی از قدرت‌های دو شخصیت کوروو و داود در بازی اشاره کرد.

با استفاده از تاچ‌پد، می‌توانید از بالای یک ساختمان بلند روی شخصیت‌هایی که در خیابان ایستاده‌اند بپرید و هیچ صدمه‌ای هم به شخصیت خود نرسانید.

بازی Dishonored: Definitive Edition که در کنفرانس E3 2015 بتسدا معرفی شد، روز گذشته با تمام بسته‌های الحاقی عرضه شده و بهینه‌سازی‌های انجام شده در بخش گرافیکی، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد.

کسانی که نسخه دیجیتالی این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 3 خریداری کردند، می‌توانند نسخه بازسازی شده آن برای پلی‌استیشن 4 را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند. قیمت بازی Dishonored: Definitive Edition به صورت عادی ۴۰ دلار است و با این تخفیف ۵۰ درصدی، علاقه‌مندان نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی می‌توانند نسخه دیجیتالی آن را از شبکه پلی‌استیشن با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند.

شما همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Dishonored: Definitive Edition را هم از طریق زومجی مشاهده و خود را آماده تجربه نسخه بازسازی شده این بازی دوست‌داشتنی کنید.

منتظر نقد و بررسی این بازی از زومجی باشید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده