نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵

بلیزارد احتمالا قابلیت Season را به نسخه‌های کنسولی Diablo 3 اضافه می‌کند

بلیزارد قبلا اعلام کرده بود امکان اضافه کردن قابلیت Season نسخه رایانه‌های شخصی Diablo 3، برای کنسول‌ها امکان پذیر نیست. ولی به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تجدید نظر در این مورد است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

برای افرادی که با این قابلیت آشنایی ندارند می‌توان گفت که Season در Diablo 3 شبیه قابلیت Ladder در بازی Diabo 2 است. بازیکنان با کسب امتیازات از طریق انجام یک سری فعالیت‌ها در لیگ منطقه خود صعود می‌کنند و در پایان هر فصل نفرات برتر مشخص می‌شوند و پس از آن فصل جدید شروع می‌شود. قبلا بلیزارد به این دلیل که برای Season باید همیشه آنلاین باشید، اضافه کردن این قابلیت را به نسخه‌های کنسولی غیر‌ممکن می‌دانست، ولی اخیرا راب فوت، یکی از سازندگان بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که ممکن است در آینده شاهد قابلیت Seasons برای نسخه‌های کنسولی باشیم. صحبت‌های کامل فوت به شرح زیر است:

احساس اولیه‌ ما در خصوص اضافه کردن ویژگی‌ Season برای نسخه‌های کنسولی عوض شده است. چون قبلا تصور می‌کردیم که به دلیل کمبود‌های کنسول‌ها امکان اضافه کردن این ویژگی وجود ندارد و اکثر افرادی که نسخه‌های کنسولی را بازی می‌کنند تمایل دارند تا همراه دوستانشان به شکل co-op بازی کنند و امکان بازی آنلاین برای همه آنها فراهم نیست. ولی بر اساس بازخورد‌هایی که از طرفداران در یک سال اخیر دریافت کردیم، به این نتیجه رسیدیم که تصور ما اشتباه بوده است. هدف از وجود Season در بازی فقط ایجاد رقابت برای کسب رتبه اول نیست، بلکه با شروع هر فصل، بازی هم به نوعی شروعی تازه را تجربه می‌کند و بازیکن حس می‌کند که عضوی از مجموعه‌ای بزرگ است که همگی مشغول بازی کردن همزمان Diablo 3 هستند. پس احتمالا در مورد اضافه کردن این ویژگی به نسخه‌های کنسولی تجدید نظر خواهیم کرد.

Diablo 3 از زمان انتشار تا کنون نزدیک به ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است و اگر قابلیت Season برای نسخه‌های کنسولی تایید شود موجبات خوشحالی طرفداران این بازی و احتمالا فروش بیشتر را فراهم خواهد کرد. بلیزارد همچنین چندی پیش اعلام کرد که در حال کار روی یک پروژه جدید از سری دیابلو است. این بازی هم اکنون برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده