نویسنده: Zoomg Team
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۰

تماشا کنید: تریلر داستانی Uncharted: The Nathan Drake Collection

Uncharted: The Nathan Drake Collection تاکنون نشان داده که با ویژگی‎هایش پتانسیل تبدیل شدن به مجموعه‌ای جذاب را دارد. چند ساعت پیش، وبلاگ پلی‎استیشن تریلر داستانی جدیدی را از این مجموعه منتشر کرد. با زومجی در ادامه همراه باشید.

بدون شک، هر ماجراجوییِ بزرگی نیازمند یک داستان قوی و گیرا است تا گیمر را خسته نکند و او را مجبور کند تا ساعت‎ها به انجام بازی بپردازد. Uncharted: The Nathan Drake Collection با سه مجموعه مختلفی که در خود دارد، یک «پک شگفت‎انگیز» محسوب می‎شود. در این نسخه نِیتن درِیک، شخصیت اصلی بازی، به یک مرد افسانه‎ای تبدیل شده وبه نظر می‎رسد ماجراجویی‎ها متعددی انتظارش را می‎کشند.

در ادامه می‎توانید تریلر داستانی بازی را مشاهده کنید:

Uncharted: The Nathan Drake Collection نتیجه سال‎ها کار سخت در استودیو بلوپوینت گیمز است که قرار است تجربه جذابی را به طرفداران هدیه دهد. بدون شک مشاهده کردن دویدن درِیک، پرش‎های او و مبارزاتش در کنسول پلی‎استیشن 4 جذاب خواهد بود؛ کنسولی که به لطف سخت‎افزار قدرتمندش قرار است گرافیکی واقع‎گرایانه را از بازی به نمایش بگذارد.

مطمئنا وجود حالت Photo Mode در بازی، بسیار سرگرم‎کننده خواهد بود. پیشرفت‎های بسیاری در نورپردازی، رندرینگ، جزئیات نقشه و صدای پویا دیده می‎شود که نشان می‎دهد قرار است این ویژگی‎ها در این نسخه از بازی جذاب‎تر از همیشه جلوه کنند.

تروفی‎ها در کنار حالت‎های جدید بازی همچون «جست‎و‎جوگر»، «سریع دویدن» و «حالت بی‎رحم» طرفداران این سری را مجبور می‎کند تا برای ساعاتی طولانی پای نمایشگر میخکوب شوند. در ادامه می‎توانید اطلاعات مربوط به هر حالت را مشاهده کنید:

  • حالت جست‎و‎جوگر: این حالت، حالتِ کاملا جدیدی است که بازیکنان را قادر می‎سازد با زحمتِ کمتر، مبارزات چالش برانگیز را به پایان برسانند.
  •  حالت سریع دویدن: این حالت یک تایمر را به بازی اضافه می‎کند که به بازیکن اجازه می‎دهد مدت‎زمان انجامِ بازی خود را ثبت کرده و آن را با دوستان خود مقایسه کند.
  • حالت بی‎رحم: این حالت، به نحوی چالش پایانی بازی محسوب می‎شود که پیروزی در آن، کار هرکسی نیست!

مجموعه‌ی سه‌گانه‌ی نیتن دریک در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. هر سه‌بازی این مجموعه از لحاظ گرافیکی بهبود یافته‌اند و حالا در رزولوشن 1080p و بر روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.  خریداران این مجموعه همچنین به نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا می‌کنند.

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا پیشرفت‎های بوجود آمده در گیم‎پلی بازی را مشاهده می‎کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: بخش آمریکایی وبلاگ پلی‎استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده