// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Mass Effect Andromeda برای طرفداران این مجموعه حس غریبگی نخواهد داشت

با وجود اینکه وقایع داستانی بازی Mass Effect Andromeda در کهکشان کاملا متفاوتی جریان خواهد داشت اما طرفداران قدیمی این سری به هیچ وجه هنگام انجام بازی احساس غریبگی نخواهند داشت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کریس وین کارگردان ارشد استودیوی بایوور در حساب شخصی نسبتا فعال خود در شبکه اجتماعی توییتر در جواب به یکی از طرفدارانی که راجع به احتمال وجود ارتباطات داستانی میان بازی جدید و سه گانه‌ی قبلی سوال کرده بود پاسخ داد که اگر شما نسخه‌های قبلی این سری را بازی کرده باشید قطعا با بازی جدید هم ارتباط برقرار خواهید کرد.

تا به الان تیم سازنده به روش‌های مختلف کاملا تایید کرده است که در بازی Mass Effect Andromeda خبری از شخصیت‌های قدیمی این سری نخواهد بود بنا بر این ممکن است برخی از طرفداران بخاطر این موضوع ناراحت باشند چرا که هرچه باشد این بازی اسم اصلی مجموعه را یدک می‌کشد.

در هر حال با توجه به صحبت‌های کریس وین در بازی جدا از شخصیت‌های داستانی، مشخصه‌های بسیار دیگری وجود خواهد داشت که طرفداران قدیمی این سری حتی با وجود حضور شخصیت‌ها و محیط‌های کاملا جدید با دیدن آن‌ها به نوعی خود را کاملا در خانه احساس خواهند کرد.

در بازی جدا از شخصیت‌ها، مشخصه‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت که این بازی را با سه گانه‌ی قبلی ارتباط می‌دهد. نژادها یا آیتم‌هایی مانند ماکو (وسیله‌ی نقلیه بازی که در شماره‌ی اول وجود داشت) از این دسته مشخصه‌ها هستند. طرفداران قدیمی این سری کاملا خود را در خانه احساس خواهند کرد.

با وجود اینکه بازی Mass Effect Andromeda در E3 امسال با تریلری سینماتیک حضور داشت اما استودیوی بایوور از زمان معرفی تا به الان نسبت به انتشار اطلاعات مختلف راجع به هسته‌ی اصلی داستان و گیم‌پلی کمی بیش از اندازه محافظه کارانه عمل کرده است. در حال حاضر ما اصلا نمی‌دانیم که شخصیت اصلی چه کسی خواهد بود یا داستان بازی بر چه اساسی قرار است روایت شود.

در هر حال بازی Mass Effect Andromeda برای عرضه در ربع چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده