نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

قهرمان سنگین‌وزن مسابقات رزمی در بازی Halo 5 حضور خواهد داشت

فابریسیو وردوم، قهرمان مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) که یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه‌ی هیلو نیز است، در بازی Halo 5: Guardians حضور خواهد داشت، اما فقط از صدای او در بازی استفاده می‌شود.

2922240-fabricio

طبق اعلام مایکروسافت، بازیکن‌ها برای پیدا کردن صدای وردوم در Halo 5 باید محیط‌های بازی را به دقت جستجو کنند. سخنگوی این شرکت توضیح داد: «فابریسیو وردوم در Halo 5: Guardians حضور کوتاهی به صورت صوتی خواهد داشت. او یکی از طرفداران سرسخت مجموعه Halo است و ما نیز جزء هواداران او هستیم. از آنجا که این یک آیتم مخفی در بازی است، برای پیدا کردنش باید همه جا را جستجو کنید».

این اولین بار نیست که شاهد حضور افراد مشهور در بازی‌های سری Halo هستیم؛ قبلا نیز کنون اوبراین (مجری تلویزیون) و اندی ریشتر (بازیگر) در Halo 4 به عنوان دو سرباز که لطیفه‌هایی درباره‌ی قالیچه و بیدار شدن موجودات فضایی از خواب طولانی تعریف می‌کردند، حضور پیدا کرده بودند.

علاوه بر بازی‌های مجموعه‌ی Halo، چندی پیش اعلام شد که مارشون لینچ، بازیکن سرشناس فوتبال امریکایی نیز در بازی Call of Duty: Black Ops III حضور خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود بازیگران معروفی چون جف گلدبلام، ران پرلمن، نیل مک‌دونا و هدر گراهام در حالت زامبی این بازی حضور دارند.

Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۴ به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot