نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

ظاهرا هیچ گاه شاهد نسخه بازسازی شده دو قسمت اول مجموعه The Witcher نخواهیم بود

The Witcher 3: Wild Hunt این روزها به یک بازی بسیار محبوب تبدیل شده است و این اتفاق، انتظار طرفداران برای بازسازی قسمت اول و دوم این مجموعه را افزایش داده است. درادامه با زومجی همراه باشید تا نظر سی‌دی پراجکت رد را در این رابطه جویا شوید.

با پذیرفته شدن دنیای این سری نزد طرفداران و محبوبیت آن، درخواست‌های زیادی مبنی بر بازسازی دو بازی The Witcher 1 و The Witcher 2 از سوی کاربران شده است.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد از این ایده استقبال می‌کند، اما یک نظر متفاوت نسبت به علاقه‌مندان دارد:

انجام این کار ایده بسیار خوبی است. متاسفانه، شک دارم هیچ‌گاه شاهد بازسازی دو قسمت اول مجموعه ویچر باشیم.

اگرچه سی‌دی پراجکت رد با وجود درخواست مکرر مردم هنوز هم اعتقادی به بازسازی دو قسمت اول سری The Witcher ندارد، اما انجام این کار به بازیکنان اجازه می‌داد از قسمت اول تا سوم همراه گرالت باشند و فایل‌های ذخیره و تمام تصمیم‌های مهمی که در گذشته گرفتند را به قسمت‌های بعدی انتقال دهند.

با این حال براساس صحبت‌های سی‌دی پراجکت رد، ظاهرا «هیچ‌گاه» شاهد نسخه بازسازی شده دو بازی ویچر ۱ و ۲ نخواهیم بود.

این استودیو لهستانی طی روزهای اخیر در خبری دیگر اعلام کرد به این زودی‌ها شاهد بازی The Witcher 4 نخواهیم بود. به جای ساخت ویچر ۴، سی‌دی پراجکت رد این روزها تمام تمرکز خود را روی یک بازی نقش‌آفرینی دیگر با نام Cyberpunk 2077 گذاشته است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، جدیدترین محصول سی‌دی پراجکت رد از مجموعه بازی‌های ویچر، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده