نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

با انجام مکالمه، «نمی توانید» غول های بازی Deus Ex: Mankind Divided را از بین ببرید

در فضای‌مجازی، امکان بروز اشتباهات مختلف وجود دارد. طی چندوقت اخیر مطلع شدیم بازیکنان می‌توانند با انجام مکالمه غول‌های (باس‌فایت) بازی Deus Ex: Mankind Divided را از بین ببرند. ظاهرا این خبر یک برداشت اشتباه از صحبت‌های سازندگان بوده و چنین قابلیتی در بازی وجود نخواهد داشت.

طی مصاحبه اخیری که با پَتریک فورتیِر، کارگردان بازی Deus Ex: Mankind Divided انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با نحوه از بین بردن باس‌فایت‌ها با مکالمه سوالاتی پرسیده شد، وی در پاسخ گفته است:

صبر کنید، صبر کنید، صبر کنید! این اطلاعات از کجا آمده است؟ چیزی که ما گفتیم این بود که بازیکنان در راه رسیدن به باس‌فایت‌ها، با صحبت کردن با مردم می‌توانند عناصر لازم برای از بین بردن آن‌ها را به دست بیاورند. بازی ما از این خصوصیات پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که مانند بازی Deus Ex: Human Revolution، بازیکنان در دموها و در زمان مبارزه با غول‌ها شاهد بحث‌های بزرگی خواهند بود.

بنابراین اگر قصد داشتید تنها سلاحی که به میدان مبارزه با غول‌ها می‌برید قدرت صحبت کردنتان باشد، با این خبر زیاد از نتیجه‌ای که در بازی به دست خواهید آورد خوشحال نخواهید شد!

Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، می‌توانید اولین نگاه به بازی Deus Ex: Mankindرا در زومجی مطالعه کنید.

اگر به دنیای مرموز این سری علاقه دارید، می‌توانید مقاله مربوط به چهار ستون اصلی سری Deus Ex را در زومجی  مطالعه کنید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده