نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

الکترونیک آرتز برنامه های ویژه ای برای بسته های الحاقی بازی Need for Speed دارد

پس از استراحتی یک‌ ساله، بازی Need for Speed قرار است امسال با یک بازسازی مجدد بازگردد. علاوه بر ایجاد انقلابی در گیم‌پلی، داستان و خصوصیات دیگر بازی، ظاهرا کمپانی الکترونیک آرتز برنامه‌های ویژه‌ای برای بسته‌های الحاقی این بازی هم دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

الکترونیک آرتز دوست دارد بازیکنان تا مدت زمانی طولانی بازی Need for Speed را انجام دهند. بنابراین بهترین کار برای رسیدن به این هدف، انتشار بسته‌های الحاقی متعدد و البته متفاوت است.

اگرچه هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده، اما مارکوس نیلسون، تهیه‌کننده بازی Need for Speed، در مصاحبه اخیر خود گفته است بسته‌های الحاقی بازی ممکن است «چیزی بیشتر از انتشار چند ماشین جدید» باشند:

دوست دارم Need for Speed در دراز مدت هنوز یک بازی تازه باشد. دوست ندارم مردم احساس کنند این یک بازی سالانه‌ای است که هر ساله در پاییز شاهد انتشار آن هستم. دوست دارم مردم با آغوشِ باز از آن استقبال کنند و طی مدت زمانی طولانی آن را بازی کنند. این هدفی است که Need for Speed باید به آن دسترسی یابد، چراکه این روزها این خلا در این مجموعه احساس می‌شود.

نیلسون در ادامه اضافه کرد آن‌ها «برنامه‌های ویژه‌ای» برای DLC های بازی Need for Speed دارند و احتمالا  با این بسته‌ها، شاهد گسترش و بزرگ‌تر شدن داستان بازی باشیم. این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما هفته آینده قرار است صحبت‌هایی در این رابطه انجام شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید بسته‌های الحاقی Need for Speed چیزی بیشتر از چند ماشین جدید را در اختیار شما قرار دهند و به گسترش داستان بازی کمک کنند؟

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. شما همچنین در زومجی می‌توانید توضیحات سازندگان در رابطه با دلیل اصلی این کار را جویا شوید.

علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنم اگر تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی مسابقه‌ای را از دست دادید، در زومجی به مشاهده تریلر هیجان‌انگیز بازی Need For Speed در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Video Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده