// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰

استودیوی گوست از دلیل بازسازی سری Need For Speed می‌گوید

مارکوس نیلسون، تهیه کننده ارشد اجرایی استودیوی گوست گیمز اخیرا طی مصاحبه‌ای یکی از دلایل تصمیم‌شان مبنی بر بازسازی (ریبوت) سری Need For Speed را تعداد بازی‌های زیادی دانست که در طی چند سال گذشته با سرعت بالایی عرضه شدند. با زومجی همراه شوید.

بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ میلادی حداقل یک نسخه از این سری در طی یک سال عرضه شد، حتی در سال ۲۰۱۱ کمپانی الکترونیک آرتز در حقیقت دو بازی بزرگ و با کیفیت ساخت AAA را در فاصله زمانی شش ماهه عرضه کرد، Shift 2: Unleashed و The Run؛ اما این ناشر معروف و استودیوی گوست گیمز بالاخره تصمیم گرفتند تا حداقل یک سال به این مجموعه استراحت دهند و اینکه خودشان بتوانند بر روی ساخت یک بازسازی کامل کار کنند.

نیلسون در مصاحبه با مجله رسمی ایکس‌باکس اعتراف کرد که به دلیل عرضه‌ی نسخه‌های بسیار زیاد از این سری اوضاع کمی برای مصرف کنندگان گیج کننده به نظر می‌رسید. وقتی که از او راجع به نسخه‌های متعدد از سری Need For Speed سوال شد او اذعان داشت که اوضاع این سری بسیار درهم پیچیده شده بود.

آیا اینکه بازی Need for Speed: The Run درست شش ماه بعد از بازی Shift 2 عرضه شود کمی گیج کننده به نظر نمی‌رسد؟ قطعا ! نه تنها این استراتژی باعث می‌شود سری Need For Speed اشباع شود بلکه شما را هم به عنوان یک بازیکن بسیار گیج می‌کند. سوالی که به احتمال زیاد با وجود چنین وضعیتی از خود می‌پرسید این است که «من قرار است چه مدل تجربه‌ای از این نسخه به دست بیاورم؟».

Need for Speed (11)

بنا بر این به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی گوست گیمز برای حل این مشکل تصمیم گرفتند تا یک سال صبر کرده و از پایه این سری را دوباره بازسازی کنند. نیلسون در ادامه توضیح داد که:

یک سال استراحت دادن به این مجموعه قطعا راه حل درستی برای چنین مشکلی است مگر نه؟ ما از این یک سال استفاده کردیم تا بفهمیم که ما دقیقا چه چیزی هستیم؟ و چه چیزی باید باشیم؟ ... بازسازی سری Need For Speed در حقیقت به این منظور انجام شده است که ما بتوانیم پایه‌ها و بنیان خود را به درستی جای گذاری کنیم. چیزی که شما در این بازی خواهید دقیقا همان تجربه‌ای است که در آینده‌ نیز باید از مجموعه‌ی Need For Speed انتظار داشته باشید.

نسخه‌ی بازسازی شده سری Need For Speed قرار است در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. به احتمال زیاد با شروع کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه گیمزکام اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده