// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۳

گزارش مالی سگا اوضاع این کمپانی را خوب نشان نمی‌دهد

گزارشات مالی جدید شرکت سگا از بسیاری جهات مثبت نبوده و کاهش سوددهی این شرکت را در بخش فروش نشان می‌دهد. به گفته‌ی سگا یکی از دلایل این کاهش، بلاتکلیفی موجود در اقتصاد است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

گزارشات مالی جدید کاهش ۴۲ درصدی فروش خالص شرکت سگا را نشان می‌دهد. با توجه به این گزارش، فروش و در آمد این شرکت در حدود ۵۲.۹ میلیارد یِن (۴۲۶ میلیون دلار) بوده و زیان عملیاتی شرکت در حدود ۹.۵ میلیارد ین (۷۶ میلیون دلار) بوده است. زیان خالص نیز ۷.۹ میلیارد ین (۶۳.۸ میلیون دلار) است.

نمایندگی‌های سگا در سطح جهان تا حد زیادی کاهش فروش را نشان می‌دهند، همچنین، این موضوع با مشکلات دیگر سگا از جمله کاهش تقاضای نرم‌افزارهای بازی در مراکز تفریحی و  ماشین‌ آلات تفریحی در ژاپن همراه بوده است.

سگا در این رابطه گفت:

به دلیل بحران بدهی در اروپا و سرعت پایین رشد اقتصادی کشورهای نوظهور و با بلاتکلیفی موجود نسبت به نوسانات رو به پایین اقتصاد خارج کشور [ژاپن]، وضعیت اقتصادی هنوز در حالت ایستا بوده و نیاز به زمان بیشتری برای بهبود کامل دارد.

اوایل سال جاری میلادی سگا از برنامه‌ی خود برای کوچک کردن شرکت و جابجایی دفاتر آمریکای شمالی خبر داده بود. این شرکت همچنین به بستن دفاتر خود در آمریکا‌ی شمالی، اروپا، ژاپن و تعدیل نیروهای خود اقدام کرده بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده