نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

نقشه افغانستان MGS 5: The Phantom Pain شصت برابر بزرگ‌تر از Ground Zeroes است

براساس اطلاعات فاش شده از نقشه افغانستان بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، مشخص شده تنها این نقشه ۶۰ برابر بزرگ‌تر از کل بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از کاربران فروم رِدیت، اخیرا نقشه افغانستان بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را با نقشه کلی بازی Ground Zeroes مقایسه کرده که نتیجه آن نشان می‌دهد تنها این نقشه شصت برابر بزرگ‌تر از بازی Ground Zeroes است.

همان‌طور که درادامه مشاهده می‌کنید، تصویر سمت چپ متعلق به نقشه افغانستان و نقشه سمت راست متعلق به بازی Ground Zeroes است:

Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain

 

 

کونامی در گذشته اعلام کرده بود بازی The Phantom Pain حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ برابر بزرگ‌تر از Ground Zeroes است. برای همین این تفاوت زیاد نباید شما را شگفت‌زده کند.

علاوه بر کشور افغانستان، دو کشور آفریقا و قبرس مناطقی هستند که حضور آن‌ها در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تایید شده است. به احتمال بسیار زیاد، در زمان عرضه بازی شاهد مناطق بیشتری در آخرین ساخته کوجیما از سری متال گیر باشیم.

اگر هنوز بازی Ground Zeroes را تجربه نکردید و از کاربران گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو کنسول ایکس‌باکس وان هستید، می‌توانید قبل از تجربه Phantom Pain این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. کاربران پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی‌استیشن 4 هم هم‌اکنون می‌توانند از تجربه این بازی به صورت رایگان بر روی کنسول خود لذت ببرند.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده