نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

بنا به گفته انویدیا بروزرسانی نسخه پی‌ سی‌ Batman: Arkham Knight عالی است

تام پیترسن یکی‌ از مهندسین انویدیا در ویدیویی گفت که بازیکنان پی‌سی باید خود را برای یک بازی کاملا جدید هنگامی که بروزرسانی نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight منتشر شد آماده کنند. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

پیترسن در ویدیویی که توسط انویدیا منتشر شد گفت:

من به بازی Arkham Knight به عنوان یک مثال بسیار خوب نگاه می‌کنم که انویدیا چگونه می‌تواند به یک سازنده بازی کمک کند تا یک بازی با کیفیت بسیار خوب را برای بازار تهیه کند. وارنر اشتباهاتی در انتشار بازی انجام داد. بازی کاملا برای بازدهی خوب روی رایانه‌های شخصی‌ آماده نشده بود. ما تمام منابع و مهندسین خود را به کار گرفته‌ایم تا بازی را به بهترین بازیی که می‌شود تبدیل کنیم.

وی افزود:

من باید به شما بگویم که آن‌ چیزی که من از بازی تابحال دیدم فوق‌العاده به نظر می‌رسد. خیلی‌ عالی‌ بازی می‌شود و لحظات سرگرم کننده بسیاری دارد. افکت‌های گرافیکی نیز بسیار زیبا هستند و من می‌توانم به شما خاطر نشان کنم که وقتی‌ وارنر دوباره بازی را برروی استیم قرار بدهد طرفداران بسیار خوشحال و راضی می‌شوند.

تلاش‌های پیترسن و تیمش در انویدیا همچنین برای کسانی‌ که از سخت‌افزار انویدیا استفاده نمی‌کنند نیز مفید خواهد بود.

ما در حال درست کردن بسیاری از مشکلات بازی هستیم. بعضی‌ از این مشکلات الزاما به ما ربطی‌ ندارند. بعضی‌ از آنها ممکن است مربوط به درایور‌های سخت‌افزار ما باشد اما بعضی‌ از آنها نیز ربطی‌ به ما ندارد. اما در نهایت ما در حال کار بر روی یک بازی هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی بر روی هر سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ به نظر برسد.

بروز رسانی بازی Batman: Arkham Knight به احتمال زیاد در ماه آگوست (شهریور) برای بازی منتشر می‌شود اما اینکه وارنر چه زمانی‌ بازی را دوباره بر روی استیم قرار بدهد هنوز مشخص نیست.

برای دیدن نقاط ضعف و قوت بازی از دید زومجی، مشاهده بررسی ویدیویی بازی به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید کمی با حال و هوای بازی آشنا شوید، نیم گاه اختصاصی زومجی از Batman: Arkham Knight را از دست ندهید.

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده