نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید:‌ تریلر Submerged بازی جدید سازندگان Bioshock

یکی از جالب‌ترین بازی‌های معرفی شده در GDC امسال بازی Submerged بود که یک بازی بدون مبارزه در ژانر اکتشاف است. بازی توسط استودیو استرالیایی آپرکات گیمز در حال ساخت است و در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) برروی شبکه استیم قرار می‌گیرد.

Submerged داستان میکو را دنبال می‌کند که باید از برادر مریض خود در یک شهر سیل زده مراقبت کند. داستان بازی خیلی شبیه بازی‌های آخرالزمانی به نظر می‌رسد اما در این بازی شما هیچ موجودی را نمی‌کشید. به جای کشتن موجودات، یک بازی جهان آزاد روی آب پیشرو دارید و بازی طوری طراحی شده که به صورت بسیار آرام پیش برود.

Submerged تلفیقی از بازی‌های ICO و Shadow Of Clossus خواهدبود اما شما به جای اسب، یک قایق در اختیار دارید و بجای کشتن موجودات غول آسا باید با وال ها همراه شوید و به اکتشاف بپردازید. مهمترین ابزار میکو در بازی یک تلسکوپ است که از آن برای پیدا کردن نقاط مهم در دنیای بازی استفاده می‌کند. می‌توانید انتظار گشت و گذار در آسمان خراش‌های خراب شده برای یافتن آذوقه را داشته باشید.

بازی توسط سازندگان استرالیایی ساخته می‌شود که پیش از این در ساخت بازی‌هایی نظیر Bioshock، Xcom و Tribes: Vengeance دست داشته‌اند. تریلر بازی را نیز در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود با رزولوشن 360pدانلود با رزولوشن HD 720p

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده