نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

الکترونیک آرتز و کام‌کست بازی‌های ویدئویی را روی تلویزیون کابلی می‌ آورند

الکترونیک آرتز با همکاری کمپانی کام‌کست قصد دارند تا امکان استریم بازی‌ها روی گیرنده‌های تلویزیون کابلی را فراهم کنند. برای اطلاع بیشتر از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

این سرویس جالب روی گیرنده‌های ست‌تاپ باکس X1، که هم‌اکنون حدود ۵ میلیون خانواده در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند راه‌اندازی می‌شود. طبق اعلام کام‌کست، این سیستم برای خانواده‌هایی که می‌خواهند در کنار یکدیگر و به صورت غیر حرفه‌ای به بازی کردن بپردازند بسیار مناسب خواهد بود.

خبر همکاری الکترونیک آرتز و کام‌کست برای آوردن بازی‌های ویدئویی روی تلویزیون کابلی، اولین بار در سال ۲۰۱۴ مطرح شد. در آن زمان اعلام شده بود که این دو شرکت حدود دو سال این سیستم را آزمایش کرده‌اند تا ایرادات آن را برطرف نمایند. به نظر می‌رسد که این پلتفرم جدید می‌تواند با تکیه بر عناوین جذاب و پرطرفدار الکترونیک آرتز به محبوبیت بالایی نزد استفاده‌کنندگان از تلویزیون کابلی دست یابد.

نسخه‌ی اولیه‌ی این سرویس با پشتیبانی از ۲۳ بازی شامل Real Racing 2 و FIFA 13 و NBA Jam on Fire Edition و Plants VS. Zombies و Peggle Nights و World of Goo اکنون روی گیرنده‌های X1 در دسترس است. در این سیستم بازیکن‌ها می‌توانند با اتصال گوشی هوشمند یا تبلت خود به تلویزیون، از آن به عنوان کنترلر استفاده کنند و تجربه‌ای مشابه بازی‌ کردن با کنسول‌ داشته باشند.

هنوز درباره‌ی انتشار سایر بازی‌های محبوب الکترونیک آرتز (مثل بازی‌های مجموعه‌ی Mass Effect) روی این پلتفرم صحبتی نشده است، اما گفته می‌شود که اگر خانواده‌ها و بازیکن‌ها از آن استقبال کنند، قطعا در آینده عناوین بیشتری را روی تلویزیون‌های کابلی شاهد خواهیم بود. در حال حاضر تمام بازی‌های این سرویس به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته‌اند.

گیرنده‌ی X1 یکی از پیش‌رفته‌ترین دستگاه‌های تلویزیون کابلی است که توسط کمپانی کام‌کست ساخته و عرضه شده است. این دستگاه امکانات زیادی را ارائه می‌دهد و از برنامه‌های مختلف، فرمان‌های صوتی و همچنین سیستم DVR ابری پشتیبانی می‌کند. بازی‌ها روی این دستگاه از طریق استریم شدن اجرا می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه کنید.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده