نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸

استودیو گیرباکس در حال کار روی نسخه جدید Brothers in Arms است

سازندگان بازی‌هایی چون Borderlands و Duke Nukem Forever همچنان قصد دارند یک نسخه‌ی جدید و کامل از Brothers in Arms عرضه کنند. مدیر عامل این استودیو حتی اشاره کرد که بازی در مراحل اولیه‌ی ساخت به سر می‌برد.

سری Brothers in Arms در طول‌های سال‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و بروزرسانی‌های زیادی به خود دیده است. بازی Brothers in Arms 3: Sons of War آخرین نسخه از این سری است که توسط شرکت بازیسازی موبایلی گیم‌لافت ساخته شده و سال گذشته برای iOS و اندروید عرضه شد.

آخرین نسخه‌ی کنسولی بازی در سال ۲۰۰۸ توسط یوبی‌سافت منتشر شد و Hell’s Highway نام داشت. در همان سال بازی دیگری با نام Double Time برای پلتفرم‌های Wii و iOS عرضه شد که موفقیت چندانی کسب نکرد.

رندی پیچفورد، مدیرعامل گیرباکس در سخنان خود در کنفرانس Develop: Brighton در این باره گفت:

فکر می‌کنم نسخه‌ی بعدی Brothers in Arms باید تجربه‌ای اصیل باشد و ما روی همین کار کرده‌ایم. من فکر می‌کنم ما هنوز کارهای ناتمامی در ارتباط با بخش فانتزی و تاریخی بازی داریم که دوست دارم به آن‌ها رسیدگی کنم. من زمان زیادی صرف فکر کردن به این مسائل کرده‌ام.

او ادامه داد:

متأسفانه کاری که در مورد بازی باید انجام شود منابع، انرژی و پول زیادی می‌خواهد، بنابراین من نمی‌توان آن را به تنهایی انجام دهم. من به همکارهای خوبی در این زمینه نیاز دارم و با افراد فوق‌العاده‌ای هم صحبت کرده‌ام اما این همان چیزی است همه‌ی روند کار را به یکدیگر پیوند می‌دهد و به نوعی عامل محدودکننده‌ی ما است. زمانی که ما تمام مسائل همکاری را در زمینه‌های انتشار بازی، افراد همکار و ایده‌ها را کنار هم بگذاریم، می‌توانیم راجع به ساخت بازی صحبت کنیم.

احساس می‌کنم لب مرز حرکت می‌کنم اما هنوز سقوط نکرده‌ایم. زمانی که این همکاری اتفاق بیافتد، روند توسعه‌ی بازی واقعاً شروع خواهد شد و مدتی بعد از آن - اگر کاملاً خودمان را به کشتن نداده باشیم - بازی را معرفی خواهیم کرد. ولی ما هنوز در مورد نسخه‌ی بعدی، قطعاً در مرحله‌ی ابتدایی به سر می‌بریم.

پیچفورد در سخنان خود تنها به مجموعه‌ی Brothers in Arms اشاره نکرد بلکه از علاقه‌ی خود برای ساخت نسخه‌ی دیگری از بازی Duke Nukem نیز خبر داد.

منبع: MCVuk


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده