نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

کمپین مردمی کیک‌استارتر Shenmue 3 از مرز ۵ میلیون دلار گذشت

در حالیکه تا پایان این کمپین کمتر از ۴۸ ساعت باقی‌ مانده است پولی‌ که برای بازی جهان آزاد Shenmue 3  توسط طرفداران جمع شد از مرز ۵ میلیون دلار گذشت. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

سوزوکی رئیس استودیو یئس نت که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، قبلا گفته بود برای ساختن بازی Shenmue 3 به صورت یک جهان آزاد واقعی‌ به ده میلیون دلار نیاز دارد با گفتن این جمله که پروژه به اندازه‌ای سرمایه جمع کرده است که بتواند به یک دنباله در خور نام Shenmue تبدیل شود خیال طرفداران این بازی را تا حدی راحت کرد.

Shenmue 3

سوزوکی در ادامه گفت که با رسیدن سرمایه بازی به ۵ میلیون دلار، طرفداران Shenmue می‌توانند مطمئن باشند که بازی با یک گیم‌پلی کاملا جدید روانه بازار خواهد شد و وی بسیار هیجان زده است که این فرصت را به دست آورده تا بتواند چیز جدیدی به افسانه Shenmue اضافه کند.

کمپین کیک‌استارتر Shenmue به یکی‌ از موفق‌ترین کمپین‌های تاریخ کیک‌استارتر تبدیل شده است.

همچنین، سونی اعلام کرد که در فراهم کردن سرمایه برای بازاریابی بازی به خصوص برای پلی‌استیشن 4 به یئس نت کمک مالی خواهد کرد. همچنین یئس نت توانسته سرمایه‎ها‌ی متعدد دیگری را از منابع دیگری که نامشان فاش نشده به دست آورد. Shenmue 3 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ در زمان نامشخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده