نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر بسته الحاقی Batgirl: A Matter Of Family بازی بتمن: شوالیه آرکام

اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight قرار است ما را در کفش‌های باربارا گوردون، اُراکِل یا همان Batgirl قرار دهد. کمپانی وارنر روز گذشته اولین تریلر رسمی از این محتوای جدید را منتشر کرد که درادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید. با زومجی همراه باشید.

Batgirl: A Matter Of Family که توسط استودیو مونترال وارنر تولید شده، شما را مهمان مبارزه با جوکر برای نجات جان کومیسر گوردون می‌کند. البته انتهای این قضیه برای بَت‌گِرل خوب تمام نمی‌شود و همان‌طور که در بازی Batman: Arkham Knight هم مشاهده کردید، جوکر باربارا را در این راه فلج می‌کند.

درادامه اولین ویدیو منتشرشده از بسته الحاقی Batgirl: A Matter Of Family را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

Batgirl: A Matter of Family اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight است که در تاریخ ۱۴ جولای (بیست و سوم تیر) برای خریداران season pass و در تاریخ ۲۱ جولای (سی تیر) برای کاربران عادی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر هنوز موفق به خرید season pass این بازی با قیمت ۴۰ دلار نشدید، می‌توانید در زمان عرضه این بسته الحاقی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از داستان و محتویات این بسته الحاقی، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بررسی ویدیویی بازی Batman: Arkham Knight

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده