نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

مدیر عامل سگا:‌ ما به طرفداران خود خیانت کردیم

هاجیمی ساتومی، مدیر عامل کمپانی سگا معتقد است که این شرکت با سوءاستفاده از اعتماد هوادارانش طی سال‌های اخیر به آنها خیانت کرده است و حالا باید با افزایش کیفیت بازی‌ها، اعتبار سابق خود را بازگرداند.

به نقل از Siliconera، ساتومی در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو انجام داد، اعلام کرد همواره با کارمندانش برای ارتقای کیفیت بازی‌هایی که می‌سازند بحث و گفتگو می‌کند. او توضیح داد:

من با کارمندان در مورد توجه بیشتر به کیفیت بازی‌های سگا صحبت کرده‌ام؛ به خصوص در امریکای شمالی و اروپا که همواره تمرکز برنامه‌ها در این مناطق بیشتر است. من معتقدم که اگر نمی‌توانیم کیفیت را حفظ کنیم بهتر است اصلا چیزی منتشر نکنیم.

ساتومی در ادامه گفت که سگا همواره در تلاش بوده تا ارتباطش با مخاطبان را تقویت کند، اما بازی‌هایی که این شرکت طی سال‌های اخیر منتشر کرده به این موضوع کمک نکرده‌اند. ساتومی گفت:

ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا یک رابطه‌ی مبتنی بر اعتماد متقابل با طرفداران قدیمی سگا داشته باشیم، اما با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که در ۱۰ سال اخیر بازی‌هایی وجود داشتند که تا حدی به این اعتماد خیانت کرده‌اند. سگا در دهه‌ی ۹۰ به خاطر نام و اعتبارش شناخته می‌شد، اما پس از آن ما اعتماد مخاطبین را از دست دادیم و چیزی جز شهرت سابق برایمان باقی نماند. ما می‌خواهیم که اعتماد هواداران را بازگردانیم و دوباره به یک نام معتبر و باارزش تبدیل شویم.

ساتومی همچنین در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد که در نمایشگاه توکیو گیم شو، سگا یک بازی برای کنسول‌های خانگی معرفی می‌کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده