نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

صحبت های دایس در رابطه با نحوه استفاده از وسیله AT-AT در Star Wars: Battlefront

در بازی Star Wars: Battlefront صحنه‌هایی که وسیله‌نقلیه AT-AT در بازی حضور پیدا می‌کند به دقت طراحی و در بازی قرارداده شده است، چراکه اگر این کار انجام نمی‌شد احتمال خراب‌شدن بازی وجود داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کاربران Star Wars: Battlefront در این بازی می‌توانند از وسیله‌نقلیه AT-AT در برخی از «حالت‌ها» و صحنه‌ها استفاده یا با آن‌ها مبارزه کنند و به‌صورت کلی، مانند سری Battlefield نمی‌توان هر زمان که علاقه داشت، از این وسیله استفاده کرد.

طی مصاحبه‌ی اخیری که با سیگورلینا اینوِرسِتیر ، تهیه‌کننده ارشد بازی Star Wars: Battlefront انجام شده، وی گفته اگر تیم آن‌ها کاری غیر از این انجام می‌داد احتمال خراب‌شدن بالانس بازی وجود داشت:

بدون‌شک AT-AT یک وسیله‌ نقلیه منحصر به فرد است. آن‌ها بسیار بزرگ هستند و آهسته حرکت می‌کنند. ویژگی‌های آن‌ها با وسایل‌نقلیه دیگری که مشاهده کردید تفاوت دارد و تقریبا می‌توان گفت آن‌ها دارای قانون خاص خود هستند.

اگر بازیکنان هر زمان که دوست داشتند از این وسیله استفاده می‌کردند، احتمال خراب‌شدن بازی وجود داشت.

نظر شما در این رابطه و فلسفه دایس برای استفاده از وسیله‌نقلیه AT-AT در بازی Star Wars: Battlefront چیست؟

طی هفته‌های اخیر، دایس اولین نمایش گیم‌پلی Star Wars: Battlefront را در نمایشگاه E3 2015 به مردم نشان داد. برای مشاهده نمایش این بازی در کنفرانس الکتروینک آرتز به اینجا و نمایش دیگر آن در کنفرانس سونی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده