نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

کاربران نسخه ویژه پلی‌ استیشن 4 Battlefield: Hardline به بسته‌ های الحاقی دسترسی ندارند

اولین بسته الحاقی بازی Battlefield: Hardline با نام Criminal Activity هفته گذشته برای اعضای پرمیوم این بازی منتشر شد. اما بازیکنانی که از کاربران نسخه ویژه این بازی (Ultimate Edition) هستند هم‌اکنون نمی‌توانند بر روی پلی‌استیشن 4 اولین DLC این بازی را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

در تاریخ ۲۰ ژوئن، یکی از کاربران نسخه ویژه Battlefield: Hardline کنسول پلی‌استیشن 4 در فروم رسمی بازی اعلام کرد توانایی دانلود بسته الحاقی Criminal Activity را دارد، اما سیستم اطلاعات نصب شده آن‌ها را نمی‌شناسد. خریداران نسخه معمولی یا دیلاکس بازی Battlefield: Hardline، به راحتی می‌توانند این DLC را دانلود و تجربه کنند.

نسخه Ultimate Edition بازی Battlefield: Hardline که با قیمت ۱۱۹ دلار فروخته می‌شود، گران‌ترین نسخه جدید سری بازی‌های بتلفیلد است. این باندل شامل محتویات Season Pass بازی (قیمت این بسته به صورت جداگانه ۴۹.۹۹ دلار است) و ۲۵ بَتِل‌پَک (این بسته‌ها شامل آیتم‌های ویژه داخل بازی هستند) است. خریداران این بسته نسبت به کاربران معمولی، دو هفته زودتر به بسته‌های الحاقی دسترسی پیدا می‌کنند.

زَک مومباخ، یکی از طراحان بخش چندنفره Battlefield: Hardline ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده اعلام کرد:

ما درحال بررسی تمام نسخه‌های دیجیتالی پلی‌استیشن 4 برای رفع مشکلات آن‌ها هستیم. این بهترین بروزرسانی‌ است که درحال حاضر می‌توانم به شما ارائه دهم.

از زمان بروز این مشکلات استودیو ویزرال گیمز هنوز در رابطه با این مشکلات صحبت نکرده و به همین دلیل، دارندگان نسخه Criminal Activity بازی Battlefield: Hardline بر روی پلی‌استیشن 4 نمی‌توانند پس از یک هفته از عرضه اولین بسته الحاقی، این محتویات جدید را بازی کنند.

کاربرانی که از اعضای پرمیوم این بازی هستند و برای خرید این حق اشتراک مبلغ ۵۰ دلار هزینه کردند، اولین بسته الحاقی Battlefield Hardline را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد و اگر برنامه‌ها درست پیش می‌رفت، باید هفته گذشته به تجربه محتویات جدید می‌پرداختند.

بازی Battlefield Hardline هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما همچنین می‌توانید بررسی Battlefield Hardline را هم از طریق زومجی مطالعه و اطلاعات بیشتری را راجع به عملکرد این بازی بدست آورید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده