نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه الیت ایکس باکس وان با قیمت ۵۰۰ دلار در وبسایت فروشگاه والمارت دیده شد

مایکروسافت بعد از سپری کردن یک E3 رضایت‌بخش، قصد افزایش قلمروی خود در میان گیمرها را دارد و به نظر می‌رسد این بار با هدف گرفتن گیمرهای حرفه‌ای، نسخه‌ی جدیدی از کنسول خود را برای عرضه در نظر گرفته است. 

حتماً از معرفی کنترلر جدید ایکس‌باکس وان اطلاع دارید، کنترلر پیشرفته‌ای که الیت نام دارد و دل خیلی از گیمرهای را ربوده است. این کنترلر با قیمت ۱۵۰ دلار فروخته می‌شود و دور از انتظار نیست که باندل جدیدی از ایکس‌باکس وان به همراه این کنترلر شاهد باشیم.

فروشگاه والمارت این احتمال را تقویت کرده است و «ایکس‌باکس وان الیت» را در فروشگاه خود لیست کرده و قیمت آن را هم ۴۹۹ دلار قرار داده است. از طرفی مایکروسافت به تازگی نسخه‌ی یک ترابایتی ایکس‌باکس وان را معرفی کرده که اگر شایعه‌ی نسخه‌ی الیت صحت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد شاهد ترکیب ایکس‌باکس وان یک ترابایتی و کنترلر الیت در این باندل جدید خواهیم بود.

xbox-one-elite-walmart

ایکس‌باکس در نسل قبل در سه نسخه‌ی اصلی با ظرفیت‌های متفاوت عرضه شد و شاید بعد از دو سال از شروع نسل جدید، وقت آن رسیده باشد که نسخه‌ی جدیدی از کنسول‌ها را ببینیم. با همه‌ی این تفاسیر، نمی‌توان از احتمال اشتباه کردن والمارت صرف نظر کرد.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده