محبوب‌ترین شخصیت‌های خلق شده بنیان گذار راک استار کدام کاراکترها است؟

پنج‌شنبه 15 آبان 1404 - 22:21
مطالعه 3 دقیقه
آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2
دن هاوزر به‌تازگی دو شخصیت محبوبی را که در راک استار خلق کرده است، معرفی کرده است..
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، دن هاوزر، یکی از بنیان‌گذاران Rockstar Games و نویسنده‌ی اصلی بسیاری از آثار تحسین‌شده‌ی این استودیو در گفت‌وگویی تازه اعلام کرده که آرتور مورگان، شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 «بهترین کاراکتر اصلی‌ای است که تا به حال نوشته است». در مصاحبه با لکس فریدمن، هاوزر گفت که در کنار آرتور، نیکو بلیک از GTA IV نیز در میان بهترین شخصیت‌های اصلی او قرار دارد:

«فکر می‌کنم آرتور بهترین شخصیت اصلی‌ای است که نوشته‌ام. کاراکترهای اصلی با شخصیت‌های فرعی متفاوت‌ هستند و او از همه‌ی نظرها کامل‌تر و بهتر عمل می‌کند. او و نیکو دو نفری هستند که بیشتر از بقیه دوست‌شان دارم. هر دو بلندپروازانه‌تر نوشته شده بودند. برای همین همیشه برایم انتخاب بینشان سخت است.»

هاوزر تأکید کرد بخش زیادی از موفقیت این شخصیت، مدیون همکاری تیم هنری بازی است. او به دفترچه‌ی سفرهای آرتور در بازی Red Dead Redemption 2 از بازی های راک‌ استار اشاره کرد که در آن، نقاشی‌ها و یادداشت‌هایی با خط دست کاراکتر دیده می‌شود و نقش مهمی در روایت غیرمستقیم او دارد:

«تیم هنری کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. ایده‌ی دفترچه از خودشان بود. همه‌ی ویژگی‌های بازی طوری طراحی شده بود که در خدمت شخصیت آرتور قرار بگیرد. او شخصیتی چندبعدی بود که در جنبه‌های مختلف عالی عمل می‌کرد. رابطه‌ی پرنقصش با معشوقه‌ی قدیمی‌اش را خیلی دوست داشتم — از آن جزئیات انسانی که او را واقعی‌تر می‌کرد.»

هاوزر همچنین گفت از میان شخصیت‌های فرعی ساخته‌شده توسط راکستار، داچ یکی از محبوب‌ترین‌ها برای اوست. او از بنجامین بایرون دیویس، صداپیشه‌ی داچ، تمجید کرد و گفت که اجرای او الهام‌بخش گسترش داستان این شخصیت در Red Dead Redemption 2 بوده است: «داچ را خیلی دوست دارم. ما برای نسخه‌ی اول فقط چند خط دیالوگ برایش نوشتیم، اما بازیگر آن‌قدر عالی اجرا کرد که همان چند جمله کافی بود تا کل پیش‌زمینه‌ی ذهنی‌ام درباره‌اش جان بگیرد. همان موقع فهمیدم او قرار است خلافکار بزرگ‌تری باشد. برایم به شخصیتی زنده تبدیل شد.»

هاوزر در ادامه‌ی گفت‌وگو اشاره کرد که به نظرش سری جی تی ای خارج از آمریکا جواب نمی‌دهد. او با یادآوری نسخه‌های قدیمی Grand Theft Auto: London 1969 و London 1961 گفت: «اون نسخه‌ها بامزه و جالب بودن، ولی به‌نظرم آمریکا بستر بهتری است. برای GTA به تفنگ‌ها، تیپ‌های اغراق‌شده و اون فضای خاص نیاز داری چیزهایی که خیلی سخته بشه جایی مثل لندن یا جای دیگه پیدا کرد.»

هاوزر در بخش دیگری از گفت‌وگو فاش کرد که روند ساخت Red Dead Redemption 2 آسان نبوده است: «توسعه‌ی بازی خیلی تنش‌زا شده بود، چون از برنامه عقب بودیم و هزینه‌ها بیشتر از حد انتظار بالا رفته بود.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات