هیدئو کوجیما درباره تغییرات داستانی Death Stranding 2 توضیح داد

دوشنبه 31 شهریور 1404 - 21:55
مطالعه 1 دقیقه
کاور آرت رسمی بازی Death Stranding 2: On the Beach
کوجیما می‌گوید تغییرات داستانی Death Stranding 2 برای ایجاد تجربه‌ای غیرقابل هضم اعمال شدند.
تبلیغات

در آستانه انتشار Death Stranding 2: On the Beach، یوان لوموآن با نام هنری وودکید، یکی از آهنگسازهای بازی در مصاحبه‌‌ای فاش کرد که هیدئو کوجیما بعد از دیدن نتایج تست‌ها متوجه شد که بازخوردها به‌طرز نگران‌کننده‌ای مثبت هستند. او معتقد بود که اگر همه بازی را به یک اندازه بپسندند، این اثر تبدیل به چیزی رایج، متداول و قابل پیش‌بینی می‌شود و احساسات را برنمی‌انگیزد؛ پس هیدئو کوجیما داستان دث استرندینگ ۲ را دوباره نوشت و بخش‌های کلیدی بازی را تغییر داد.

حال در مصاحبه تازه‌ای با روزنامه واشنگتن پست، کوجیما با لبخندی توضیح می‌دهد: «به نظرم آنچه وودکید گفت دقیقا منتقل نشده است. من عمدا نمی‌خواستم بازی عجیب شود یا چیزی شبیه آن. منظورم این بود که بازی نباید خیلی قابل هضم باشد. چیزی که قابل هضم نیست، مدت طولانی در ذهن بازیکن باقی می‌ماند. منظورم از گفتن اینکه می‌خواهم کار متفاوتی انجام دهم نیز همین بود.»

بازی Death Stranding 2: On the Beach برای پلی استیشن ۵ منتشر شده است و بررسی زومجی از بازی را می‌توانید مطالعه کنید. در‌حالی‌که استودیوی Kojima Productions روی پروژه‌های O.D و Physint کار می‌کند، کوجیما تأکید کرده است که Physint همچنان در مرحله مفهومی قرار دارد و او به‌تنهایی مشغول توسعه آن است. لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی و تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات