سازندگان The Witcher 4 از تجربه‌های روایی ویچر ۳ استفاده می‌کنند

چهارشنبه 11 تیر 1404 - 09:46
مطالعه 2 دقیقه
دو شمشیر سیری در اولین تریلر The Witcher 4 (ویچر ۴)
سی‌دی پراجکت رد از تجربه‌های داستان‌سرایی و عواقب تصمیم‌‌گیری نسخه سوم برای روایت هرچه بهتر داستان The Witcher 4 بهره می‌برد.
تبلیغات

به نقل از گیمینگ‌بولت، در حالی که به لطف انتشار تریلر دموی فنی اخیر به جزئیات جدیدی درباره فناوری‌های پیشرفته و کیفیت بصری بازی The Witcher 4 دسترسی پیدا کردیم، فیلیپ وبر به‌عنوان کارگردان روایت بازی درباره چگونگی پرداختن سی‌دی پراجکت رد به داستان ماجراجویی‌های سیری در آینده به بیان جزئیاتی پرداخت. وبر در مصاحبه‌ای با گیمزرادار درباره اینکه چگونه توسعه‌دهندگان از تجربه‌های دوران توسعه The Witcher 3 درس گرفته‌اند و در نگارش داستان بازی آینده از آن بهره خواهند برد، مطالب جالبی را بیان کرد.

وبر درباره نگارش داستان برای بازی The Witcher 4 گفت: «گاهی اوقات ما چیزهای جدیدی داریم، مثل ویژگی‌های تازه‌ای که قرار است اضافه شوند. بااین‌حال درباره موارد اصلی از همان فلسفه همیشگی استفاده می‌کنیم. استودیو از تجربه‌های توسعه The Witcher 3 استفاده می‌کند که حتی ممکن است آن‌ها را فراموش کرده باشیم یا کمی تغییر کرده باشند.»

کارگردان روایت The Witcher 4 توضیح داد که بسیاری از این درس‌ها به مواجهه بازیکن‌ با عواقب تصمیم‌هایش باز می‌گردد. وبر ادامه داد که استودیو قبلا در ارائه عواقب تصمیم‌ها، ظرافت و طبیعی بودن نویسندگی را امتحان کرده است و حال تمایل دارد تا دوباره روی آن تمرکز کند و به بازیکن با نکاتی واضح نشان دهد که تصمیم‌هایش عواقبی دارد.

کارگردان روایت The Witcher 4 گفت: «ما می‌خواهیم تا مطمئن شویم که وقتی تصمیم‌ها عواقبی دارند، بازیکن به خوبی بتواند عواقب آن‌ها را ببیند. گاهی اوقات در گذشته می‌خواستیم تا عواقب را خیلی ظریف و طبیعی نشان دهیم؛ زیرا در اکثر مواقع شخصیت‌های داستان به شما نمی‌گویند که من الان این کار می‌کنم چون شما دو ساعت پیش این حرف را زدید. این می‌تواند غیرطبیعی به نظر برسد؛ بنابراین ما تلاش کردیم تا از این موضوع اجتناب شود. بااین وجود بسیاری از بازیکن‌ها اصلا متوجه نمی‌شوند که یک اتفاق در واقع پیامد تصمیم گذشته خودشان است.

در بازی The Witcher 3 ما تعادل بسیار خوبی بین طبیعی بودن و نمایش واضح‌تر عواقب تصمیم‌ها داشتیم، اما معمولاً همیشه متوجه می‌شدید که چه زمانی برای اعمال شما پیامدی در نظر گرفته شده است. این مثالی از تجربه‌های گذشته است که به آن توجه کردیم و گفتیم که خب، ما باید بتوانیم دوباره آن را انجام دهیم؛ زیرا انتخاب و پیامدش یکی از فلسفه‌های اصلی روایت مجموعه ویچر است و می‌خواهیم آن را حفظ کنیم.»

بازی The Witcher 4 برای انتشار روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. داستان این بازی به ماجراجویی‌های سیری به عنوان یک ویچر جدید خواهد پرداخت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات