بازی Borderlands 4 نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده است

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری از شخصیت بازی Borderlands 4
مدیرعامل گیرباکس می‌گوید که بازی Borderlands 4 دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت 2K گیمز و استودیو گیرباکس با ارائه نمایش‌های جدید از بازی Borderlands 4 در رویدادهای اخیر، شور و اشتیاق طرفداران این سری لوتر شوتر را افزایش داده‌اند. این بازی در کنار معرفی شکارچیان گنج (Vault Hunter) جدید و گسترش گیم‌پلی، شامل تغییرات بیشتری ازجمله نبود مینی مپ و تحولی در مکانیسم‌های کاوش خواهد بود. بااین‌وجود طرفداران سری سوالات زیادی درباره عملکرد فنی و تعادل گیم‌پلی، دو موضوع مهم آن دارند.

رندی پیچفورد، مدیرعامل گیرباکس در پاسخ به این سوالات اعلام کرد که بازی Borderlands 4 نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد که احتمالا منظور او کنسول‌ها است. او در ادامه از بازیکن‌ها خواست روی تعادل گیم‌پلی حساس نباشند و در عوض با ساختن ترکیب‌های جالب به سلاخی دشمنان و باس‌ها بپردازند. با‌این‌حال هر کسی که بازی Borderlands 3 را تجربه کرده باشد، از تعدیل‌ها و تغییرات مداومی که باعث تضعیف برخی تجهیزات می‌شدند، آگاه است.

پیچفورد در ادامه پیرامون تضعیف قدرت برخی تجهیزات گفت: «گریم تیمینز، کارگردان خلاق Borderlands 4 همان کسی است که وظیفه دارد آشفتگی‌های ایجاد شده در تعادل توسط دیگر افراد را برطرف کند. در این بازی، او کسی است که در رأس مدیریت طراحی تمام داده‌ها و سیستم‌ها است. باتوجه‌به این همه آیتم برای لوت کردن و ترکیب‌های بی‌نهایتی که از تجهیزات مختلف پدید می‌آیند، احتمالا اتفاق‌های سرنوشت‌سازی رخ دهند که او پیش‌بینی نکرده یا ما هنوز آن‌ها را کشف نکرده‌ایم.

بنابراین اعمال برخی تغییرات در سیستم‌های گیم‌پلی و قدرت سلاح‌ها اجتناب‌ناپذیر است. مشتاقم ببینم که گریم چگونه با این موضوع برخورد خواهد کرد. این باید بسیار نادر و عجیب باشد که من در تصمیمات او دخالت کنم یا کاری فراتر از اختیارات او انجام دهم. من به میانه‌روی گریم اعتماد دارم و می‌دانم که می‌تواند منصفانه و سریع عمل کند، حتی اگر گاهی اوقات بی‌رحم به‌نظر برسد.»

اگرچه این گفته مدیرعامل گیرباکس تضمین نمی‌کند که توسعه‌دهنده در آینده تغییری در قدرت تجهیزات و سیستم‌های گیم‌پلی اعمال نکند، اما نشان می‌دهد که تمام تیم سازنده Borderlands 4 به توانایی کارگردان هنری جهت متعادل‌سازی گیم‌پلی ایمان دارند. این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ 2 عرضه شود. هنوز قیمت نهایی این بازی اعلام نشده است، اما پیچفورد اعتقاد دارد که این بازی می‌تواند تا ۸۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات