نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۰

تصویر جدید بازی Need For Speed، سیستم شخصی سازی‌ ماشین ها را نشان می‌دهد

معرفی کامل نسخه‌ی جدید Need For Speed که تنها با همین نام شناخته می‌شود، فردا در کنفرانس الکترونیک آرتز انجام می‌شود اما برای افزایش سطح هیجان و البته سخت‌تر کردن انتظار، اولین تصویر از سیستم شخصی‌سازی خودروها منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

حساب رسمی بازی در توییتر ساعتی پیش عکس زیر را منتشر کرده که نمای نزدیکی از ماشین سوبارو مدل BRZ را نشان می‌دهد که کیت سپر جلویی آن تغییر کرده است.

need for speed Subaru BRZ

تصویر زیر مدل واقعی این ماشین را نشان می‌دهد که توسط سوبارو برای مصارف تبلیغاتی تهیه شده است. مدل BRZ، نسخه‌ی سوباروی تویوتا ۸۶ است که در نتیجه‌ی همکاری این دو کمپانی ساخته شده است. موتورهای قدرتمند این خودرو توانایی رساندن آن به سرعت ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت را دارند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن هم ۶ ثانیه است.

Subaru BRZ

به گفته‌ی حساب توییتر Need For Speed، فردا تریلر جدیدی از بازی خواهیم دید و اطلاعاتی کلی از بازی و به خصوص از بخش شخصی‌سازی اعلام خواهد شد. تنها باید منتظر ماند و دید که گوست گیمز، با به کارگیری موتور فراست‌بایت آیا توانسته تجربه‌ی ناب نسخه‌های قدیمی Need For Speed را زنده کند یا خیر.

منبع: Dualshockers

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید. [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده