سیستم مورد نیاز بازی Blades of Fire اعلام شد

پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Blades of Fire
تیم سازنده به طور رسمی از مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی Blades of Fire روی رایانه‌های شخصی پرده برداشت.
تبلیغات

استودیوی MercurySteam مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blades of Fire را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این مشخصات شامل حداقل نیازهای لازم برای اجرای بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم تا تنظیمات Ultra با رزولوشن 4K و حداکثر جزئیات می‌شود.

مولفه

حداقل مشخصات

مشخصات پیشنهادی

مشخصات پیشنهادی 4K

مشخصات پیشنهادی Ultra

تنظیمات گرافیکی

High

High

High

Ultra

عملکرد اجرایی

رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با فناوری AMD FSR روی حالت Performance

رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با فناوری AMD FSR روی حالت Balanced

رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با فناوری AMD FSR روی حالت Balanced

رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با فناوری AMD FSR روی حالت Quality

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۰/۱۱ نسخه ۶۴ بیت

ویندوز ۱۰/۱۱ نسخه ۶۴ بیت

ویندوز ۱۰/۱۱ نسخه ۶۴ بیت

ویندوز ۱۰/۱۱ نسخه ۶۴ بیت

Direct X

ورژن ۱۲

ورژن ۱۲

ورژن ۱۲

ورژن ۱۲

پردازنده

Intel Core i7-11700KF یا AMD Ryzen 5 5800X

Intel Core i7-11700KF یا AMD Ryzen 5 5800X

Intel Core i7-11700KF یا AMD Ryzen 5 5800X

Intel Core i7-13600K یا AMD Ryzen 5 7600X

کارت گرافیک

Nvidia GeForce GTX 1070 8GB یا AMD Radeon RX 5700 XT 6GB

Nvidia GeForce GTX 1080 Ti 11GB یا AMD Radeon RX 6700 XT 12GB

Nvidia GeForce RTX 4070 Super 12GB یا AMD Radeon RX 6800 XT 16GB

Nvidia GeForce RTX 4080 16GB یا AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB

رم

۱۶ گیگابایت

۱۶ گیگابایت

۱۶ گیگابایت

۱۶ گیگابایت

بازی Blades of Fire مدتی پیش معرفی شد و در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۵ (۱ خرداد ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه می‌شود. داستان بازی حول محور آران د لیرا می‌چرخد که در سفری پرخطر، با نیروهای ملکه نِریا روبه‌رو می‌شود.

یکی از مکانیک‌های کلیدی بازی، Forge است که بازیکنان را قادر می‌سازد سلاح‌های خود را بسازند و پیشرفت کنند؛ بدون وابستگی به افزایش آمار عددی که در بازی‌های نقش‌آفرینی مرسوم است.

سیستم مبارزات بازی نیز بر دقت و احتیاط بازیکن تأکید دارد. جوآن آمت، طراح ارشد پروژه در این‌باره توضیح می‌دهد: «شما نمی‌توانید دشمنان را به‌راحتی متوقف کنید. اگر این کار آسان بود، سرعت گیم‌پلی افزایش می‌یافت و بازی از کشندگی کمتری برخوردار می‌شد. در چنین حالتی دشمنان HP بیشتری داشتند و شما فقط به‌صورت مداوم حمله می‌کردید.»

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات