کارمندان سابق استودیوهای بتسدا، گیرباکس و اپیک یک بازی جدید معرفی کردند

جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اولین بازی استودیو ruckus games
استودیو Ruckus Games که متشکل از کارمندان سابق چند استودیوی بزرگ است، اولین بازی خود را معرفی کرد.
تبلیغات

استودیو Ruckus Games که از اعضای سابق بتسدا، گیرباکس و اپیک تشکیل شده است، اولین بازی خود را معرفی کرد. این پروژه که فعلا نامی ندارد به‌عنوان یک بازی تهاجمی مرحله‌محور در حومه شهر که عناصر سبک‌های نقش‌آفرینی، کرفتینگ، شهرسازی و موارد دیگر را با هم ترکیب کرده است، شناخته می‌شود.

استودیو Ruckus Games در سال ۲۰۲۱ و در پی خروج دسته‌جمعی تعدادی از نیروهای ارشد استودیو Gearbox تاسیس شد. این استودیو با سرپرستی پاول سیج که قبلا کارگردان خلاق بازی‌های Borderlands 3 و The Elder Scrolls Online بوده است، مدیریت می‌شود. اولین بازی این استودیو قرار است اسکات کستر، کارگردان هنری بازی Borderlands 3 را در جایگاه کارگردان هنری خود داشته باشد.

این استودیو درباره اولین بازی خود می‌گوید: «این بازی جدید قرار است یک تجربه کوآپ با حداکثر ۴ بازیکن در یک جهان درحال تکامل را که قرار است با محتواهای اورژانسی و به‌مرور زمان به‌روز شود ارائه دهد. این بازی در دورانی خاطره‌انگیز در قلب آمریکا جریان دارد و بازیکنان مجبور می‌شوند تا پا جای پای شهروندان معمولی‌ای بگذارند که در زمان حمله به شهرک خود، به ناچار تبدیل به قهرمان شدند. هنوز مشخص نیست که چه رویدادهای عجیب و غریبی قرار است اتفاق بیفتند و به‌نظر هم نمی‌رسد که اتفاق‌های خوبی باشند.»

اولین بازی استودیو ruckus games
عکاس: VGC / Rockus Games

این استودیو در اولین دوره سرمایه‌پذیری خود توانسته است ۱۹ میلیون دلار جذب کند و به ساخت بازی خود ادامه دهد. آن‌ها دراین‌باره ادعا کردند: «مشخصا سرمایه‌گذاران در اولین پیش‌نمایش استودیو Ruckus توجهشان جلب شد و بعد از تجربه حدود ۲۰ دقیقه از نسخه دموی اولیه بازی که به‌شکل شگفت‌انگیزی تنها در ۱۲ ماه و توسط ۱۴ نفر ساخته شده بود، قبول کردند تا روی آن سرمایه‌گذاری کنند.»

این بازی دارای یک فهرست بلند از شخصیت‌های قابل بازی است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هزاران مدل اسلحه موقت خاص برای خود بسازند. این اسلحه‌ها می‌توانند شامل یک تستر که تیغه اره پرتاب می‌کند و یا یک شلنگ آب فشار قوی که تبدیل به آتش‌افکن شده است، باشند.

این استودیو می‌گوید که کارمندان آن در سال ۲۰۲۱ متوجه شدند صنعت بازی‌های ویدیویی تمایل به ریسک کردن روی بودجه‌های بزرگ و مکانیک‌های بازیافت شده دارد اما تمایلی به ریسک کردن روی گیم‌پلی و تجربه‌های جدید برای بازیکنان ندارد. بنابراین آن‌ها از محل کار قبلی خود خارج شدند تا استودیو Ruckus Games را تاسیس کنند و خودشان دنبال این رویا بروند. پاول سیج در یک بیانیه دراین‌باره گفته بود:

«ما بازی‌هایی می‌خواهیم که افراد از تجربه آن لذت ببرند. بازی‌هایی که فیزیکی و لذت‌بخش هستند و می‌توانید در آن‌ها با دیگران اوقات خوبی را به‌اشتراک بگذارید. ما بی‌صبرانه منتظریم تا چیزی که در آستین داریم را به شما نشان دهیم.»

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات