بازی Ghost of Yōtei دست بازیکن را در کنترل داستان بازتر میگذارد
به نوشته گیمینگبولت، سونی و ساکر پانچ با معرفی بازی Ghost of Yōtei بهعنوان دنباله حماسه جهان باز و تحسینشده Ghost of Tsushima، رویداد State of Play اخیر خود را به پایان رساندند. این بازی، داستانی کاملا تازه را ۳۰۰ سال پس از حماسه جین ساکای در برابر مغولها روایت خواهد کرد و بازیکنها را در نقش شخصیتی جدید قرار میدهد که احتمالا تفاوتها و انحرافهای بزرگی با راهورسم ساموراییها را دنبال خواهد کرد.
بااینکه معرفی شخصیتی جدید با ویژگیهای گفته شده میتواند به اندازه کافی هیجانانگیز باشد، به نظر میرسد ساکر پانچ برای روایت داستان دنباله بهشکلی که در بازی اول پیادهسازی نشده بود، برنامههای جالبی دارد. در توضیح همین مطلب، سازندگان در مصاحبه جدید خود با نیویورک تایمز تایید کردند که Ghost of Yōtei به بازیکن کنترل بیشتری روی داستان آتسو، شخصیت اصلی بازی میدهد. بااینکه Ghost of Tsushima در بخشهای اندکی از مکانیسم انتخاب و نتیجه بهرهمند بود، به نظر میرسد ساکر پانچ بهدنبال گسترش این ویژگی در دنباله موردانتظار است.
جیسون کانل، کارگردان خلاق Ghost of Yōtei، در ادامه خاطرنشان کرد که ساکر پانچ میخواهد از افتادن در دام ارائه محتوایی تکراری در یک محیط جهان باز جلوگیری کند و این همان چیزی است که منتقدان Ghost of Tsushima درباره ماموریتهای مرتبطبا دنبال کردن پرندگان طلایی، پیدا کردن معبد روباهها و موارد دیگر به آن اشاره کرده بودند.
کانل دراینباره گفت: «یکی از چالشهایی که در ساخت یک بازی جهان باز پیش میآید، ماهیت تکراری انجام دوباره همان ماموریتها است. ما میخواهیم در این زمینه به تعادل برسیم و تجربههای منحصربهفردی خلق کنیم».
بازی Ghost of Yōtei قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5 منتشر شود.
نظرات