سیستم تغییر فصل بازی Assassin’s Creed Shadows فاقد هرگونه تاثیر منفی روی گیمپلی است
بازی Assassin's Creed Shadows بهعنوان جدیدترین نسخه اصلی و بزرگ از مجموعه فرقه قاتلین در حال توسعه است و سیستمهای گیمپلی آشنا ازجمله کنترل همزمان دو قهرمان که مشابه آن را در نسخه Syndicate دیده بودیم را ارائه میدهد. بااینحال یوبیسافت ویژگیهای تازهای هم در این بازی قرار داده است که ازجمله آن میتوان به چرخه تغییر فصلهای آبوهوایی اشاره کرد.
همانطورکه بازیکنها در طول داستان پیشرفت میکنند، فصلهای بازی بین بهار، تابستان، پاییز و زمستان تغییر میکنند. به گفته یوبیسافت این چرخه فصلها میتواند گیمپلی و استراتژی مبارزه بازیکن را تغییر دهد؛ برای مثال نائویی در تابستان میتواند مخفیانه در آب حوضچه شنا کند و در زمستان بهدلیل یخ زدن آب، این مهارت را از دست میدهد.
حال جدیدترین مصاحبه یکی از توسعهدهندگان بازی تایید میکند که سیستم تغییر فصلها فاقد هرگونه تاثیر منفی یا چالشبرانگیز روی گیمپلی خواهد بود. تیری دانسرو، کارگردان هنری Assassin's Creed Shadows در مصاحبه تازه خود توضیح داد که استودیو سازنده، سیستم تغییر فصلها را بهگونهای طراحی و پیادهسازی کرده است تا از هرگونه تاثیر منفی آن روی گیمپلی یا نحوه تجربه بازیکن جلوگیری شود: «استودیو نمیخواست تغییر فصلها بهعنوان یک ویژگی منفی گیمپلی تلقی شوند یا تاثیری منفی بر نحوه تجربه شما از بازی داشته باشند».
این توسعهدهنده در ادامه تایید کرد که درعوض، تغییر فصلها با خود انیمیشنهای مفاوتی را به همراه دارند؛ برای مثال شخصیت اصلی در زیر بارش شدید باران دستها و بدن خود را جمع میکند. البته بازیکنها نباید انتظار بهجا ماندن رد حرکت شخصیت اصلی در برف مشابه Metal Gear Solid یا لیز خوردن در سطوح خیس مانند The Legend of Zelda را داشته باشند.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۳ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
منبع: گیمینگبولت
نظرات