توسعه‌دهنده: ذخیره‌سازی دستی بازی‌ها یک اشتباه بود

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
منوی بازی Cyberpunk 2077
اخیرا توسعه‌دهنده‌ یکی از بازی‌های ویدیویی تاثیرگذار، از قابلیت ذخیره‌سازی دستی بازی‌ها انتقاد کرده است.
تبلیغات

ذخیره‌سازی دستی در بازی‌ها مورد انتقاد برخی قرار گرفته است؛ اما بسیاری نیز آن را ترجیح می‌دهند. در حال حاضر بسیاری از بازی‌های ویدیویی این ویژگی را دارند؛ چرا که برای بازیکنان آزادی و راحتی لازم را فراهم می‌کند. با این‌حال اخیرا یکی از توسعه‌دهندگان تاثیرگذار در صنعت ویدیو گیم علیه آن صحبت کرده است. جاش ساویر نظرات خود را در مورد ذخیره‌سازی دستی بازی‌ها به اشتراک گذاشته و گفته است که اضافه کردن این ویژگی یک اشتباه بود.

او اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که بازی‌های ویدیویی نباید این ویژگی را داشته باشند. برداشت او کاملا بحث‌برانگیز است؛ چرا که قابلیت مورد بحث محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرها دارد؛ به عنوان مثال در بازی Cyberpunk 2077 می‌توانید در هر نقطه‌ای که دوست دارید تنها با فشردن کلید F5 بازی خود را ذخیره کنید. فرض کنید کسی در حین بازی باید برای انجام کار مهمی سیستم خود را رها کند و هم‌اکنون نیز در نیمه راه ماموریت قرار دارد.

آیا بهتر نیست فرد به جای اینکه ساعت‌ها کامپیوتر یا کنسول خود را روشن نگه دارد یا ماموریت را از ابتدا شروع کند، گزینه ذخیره‌سازی دستی داشته باشد؟ با این حال جاش ساویر فکر می‌کند که ذخیره‌سازی دستی، روح بازی شما را مسموم می‌کنند. اکثر کاربران این نظر را یک شوخی تلقی کرده‌اند و برخی دیگر نیز به مخالفت شدید با او پرداخته‌اند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Tech4Gamers

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات