// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

رئیس جدید Ready at Dawn: میزان فروش The Order: 1886 انتظارات را برآورده کرد

پاول سمز، مدیرعامل جدید کمپانی ردی ات دان که بیش از بیست سال سابقه کار در شرکت بزرگ بلیزارد را داشته است، معتقد است بازی The Order: 1886 برای کنسول پلی‌استیشن 4 فروش خوبی داشته و انتظارات سازندگان و ناشر را برآورده کرده است.

از زمان رونمایی The Order: 1886 در کنفرانس E3 2013 سونی، این بازی همواره یکی از مهره‌های اصلی چشم‌بادامی‌ها برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 تلقی می‌شد. با این حال بازی در زمان عرضه مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و امتیازات متوسط رو به پایینی را کسب کرد.

اما در سوی دیگر، به خاطر تبلیغات بسیار زیاد سونی، استقبال مردمی ازThe Order: 1886 در سطح خوبی قرار داشت و حالا پاول سمز، مدیر عامل جدید کمپانی مستقل ردی ات دان نسبت به میزان فروش The Order: 1886 ابراز خرسندی می‌کند:

فکر کنم این کافی است که بگوییم ما بسیار به The Order: 1886 افتخار می‌کنیم و توانستیم راه خود را در رسیدن به آمار فروش مناسب به خوبی طی کنیم.

با اینکه شاید بسیاری تصور کنند کمپانی ردی ات دان به خاطر رابطه‌ی عمیق خود با سونی و ساخت بازی‌ بر اساس پلتفرم پلی‌استیشن، یکی از استودیوهای سونی هم محسوب می‌شود، اما باید به این موضوع اشاره داشت که ردی ات دان یک توسعه‌ دهنده‌ی بازی و سرگرمی مستقل و خصوصی در منطقه‌ی ایروین ایالت کالیفرنیا است. ردی ات دان به تازگی پاول سمز، شخصی که بیش از دو دهه در کمپانی بلیزارد، سازنده‌ی بازی‌های پر افتخار World of Warcraft، Diablo و StarCraft فعالیت داشته، حالا به عنوان مدیرعامل ردی ات داون مشغول به کار است و رو وراسوریا که سابقا سمت مدیرعاملی را برعهده داشت و یکی از موسسان Ready at Dawn است، حالا به عنوان رئیس و سرپرست بخش نوآوری مشغول به کار می‌شود.

با ورود سمز به تیم Ready At Dawn، حالا این کمپانی قصد دارد تجارت خود را توسعه دهد و راه را برای ساخت بازی بر اساس سایر پلتفرم‌ها هموار کند.

وراسوریا در وصف پاول سمز این چنین می‌گوید:

اصلا کار راحتی نبود تا شخصی را پیدا کنیم و امور کمپانی را پس از چند سال به دستش بسپریم. اما من فکر نکنم بتوان شخص مناسب‌تری(از پاول سمز) پیدا کرد که تیم را هدایت کند و چشم‌اندازی به آینده داشته باشد. پاول سمز یکی از موفق‌ترین، با تجربه‌ترین و قابل احترام‌ترین رهبران در صنعت بازی‌سازی است.

استودیو رِدی‌اَت‌داون سال ۲۰۰۳ میلادی در شهر ایرواین کالیفرنیا متولد شد. استودیویی که رو ویراسوریا (مدیرعامل)، آندره پاسینو، دیدیِر مالِن‌فانت و اعضای سابق استودیو ناتی‌داگ و بیلیزارد آن را تاسیس کردند. اولین بازی که این استودیو اقدام به ساخت آن کرد Daxter بود که سال ۲۰۰۶ برای پلی‌استیشن‌پورتابل عرضه شد. این اولین قدم این استودیو برای ورود به دنیای بازی‌سازی بود که البته با موفقیت نیز همراه بود. Daxter در ماه مارس سال ۲۰۰۶ توسط شرکت‌ سرگرمی‌های سونی منتشر شد و یک ادامه فرعی از سری Jak & Daxtar محسوب می‌شد. این بازی در بازه زمانی دو ساله بین بازی‌های Jak & Daxter: The Precursor Legacy و Jak II اتفاق می‌افتاد و سبکی پلتفرمر داشت و در آن بازیکن در نقش دکستر به انجام بازی می‌پرداخت. موجودی افسانه‌ای که ترکیبی از سمور و راسو بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده