// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

فیل اسپنسر: بازی Crackdown پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است

با توجه به صحبت‌های فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس بازی Crackdown انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

هنگامی که از اسپنسر در تویتر راجع به اینکه آیا این بازی در کنفرانس E3 امسال مایکروسافت حضور خواهد داشت یا خیر سوال شد او چیزی را تایید نکرد اما در عوض بروزرسانی کوتاهی پیرامون مراحل ساخت ارائه داد.

ببخشید اما قصد ندارم راجع به بازی‌هایمان در کنفرانس‌ها صحبتی کنم اما Crackdown پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است.

نسخه‌ی جدید Crackdown با اینکه در پسوند خود شماره‌ی ۳ را یدک نمی‌کشد اما سومین بازی در این مجموعه شناخته می‌شود. این بازی اولین بار در طی کنفرانس مایکروسافت در E3 سال گذشته رونمایی شد و تا به امروز هیچ اطلاعات خاصی پیرامون ویژگی‌هایش منتشر نشده است. تنها به جز اینکه مراحل داستانی بازی قابلیت Co-op خواهد داشت و محیط بازی نیز تخریب پذیری بسیار بالایی دارد. همچنین بخش چند نفره نیز برای بازی تایید شده است.

از آنجایی که طبق صحبت‌های اخیر اسپنسر امسال مایکروسافت در کنفرانس خود توجه بیشتری بر روی بازی‌های انحصاریِ استودیوهای خودشان خواهد داشت، حضور بازی Crackdown در طی همایش تقریبا قطعی خواهد بود. جدا از آن نیز ظاهرا نباید انتظار داشته باشیم که اسپنسر اطلاعات خاصی راجع به کنفرانس E3 امسال منتشر کند. اگر خبری به بیرون درز کند قطعا از طرف او نخواهد بود. اسپنسر در تویت دیگری اعتراف کرد که:

ما در مخفی نگه داشتن خبرهای E3 خود تا شروع کنفرانس آنقدر قوی و خوب نیستیم. در حال حاضر آخرین چیزی که تیم سازنده نیاز دارد این است که من خبرهای مهم را منتشر کنم.

مایکروسافت تایید کرده است که دیو جونز طراح اصلی نسخه‌ی اول بازی Crackdown برای کار بر روی بازی جدید به استودیوی سازنده بازگشته است اما همانطور که گفته شد هنوز هیچ اطلاعات خاصی راجع به بازی منتشر نشده است.

کنفرانس E3 مایکروسافت روز دو شنبه ۲۵ خرداد ماه، ساعت ۲۱:۳۰ به وقت لس آنجلس شروع خواهد شد. تیم زومجی پوششی کامل از تمامی اخبار E3 خواهد داشت.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده