// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

ساخت IP های جدید جزو کلیدی ترین برنامه های اسکوئر انیکس برای آینده خواهد بود

کمپانی اسکوئر انکیس امروز اطلاعاتی کوتاه از استراتژی مداوم خود برای بهبود وضعیت تجارتِ شرکت ارائه داد که اصلی‌ترین بخش آن ساخت بازی‌هایی با ایده‌های کاملا جدید خواهد بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

یوسوکه ماتسودا رئیس کمپانی اسکوئر انیکس امروز در کنفرانس مربوط به سال مالی این شرکت منتهی به ۱۱ فروردین ماه تاکید کرد که سیاست‌های آن‌ها در رابطه با IPهای اصلی و کلیدی‌شان به پیشرفت و موفقیت کمپانی کمک شایانی خواهد کرد.

ماتسودا همچنین اعلام کرد که به علاوه‌ی تقویت و ریبوت IPهای قدیمی و ساخته شده بر روی کنسول‌های بازی و به موازای آن دستگاه‌های موبایل، کمپانی آن‌ها قصد دارد IPهای کاملا جدیدی را نیز به بازار عرضه کند اما با این حال اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در دسترس نیست.

من نمی‌توانم در حال حاضر بیش از اندازه وارد بحث شوم اما کمپانی ما بر روی چندین نوآوری و ابتکارات مختلف درحال فعالیت است و در کنارش نیز چندین پروژه‌ی کاملا جدید با ایده‌های نو در دست ساخت داریم.

ماتسودا در بخشی دیگر از کنفرانس درباره‌ی بازی‌های مهم کمپانی اسکوئر انیکس مانند Rise of Tomb Raider و Deus Ex: Mankind Divided نیز توضیحاتی ارائه داد.

Deus-Ex

او همچنین اعلام کرد که کمپانی آن‌ها قصد دارد از چندین بازی مختلف در کنفرانس اختصاصی خودشان طی همایش E3 امسال رونمایی کند. از آنجایی که خبر پیش روی شما ترجمه‌ای از نسخه‌ی ژاپنی بوده لذا ممکن است در فهمیدن لغات سوءتفاهم پیش بیاید اما با این حال ماتسودا اشاره کرد که بازی‌های جدید در E3 پشت درهای بسته فقط برای خبرنگاران به نمایش گذاشته خواهد شد.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا بیست و ششم خرداد ماه سال جاری که کنفرانس اسکوئر انیکس در E3 برگزار می‌شود منتظر بمانیم.

اسکوئر انیکس پس از سال ۲۰۱۲ تا به الان در همایش‌های E3 کنفرانسی را برگزار نکرده است. آخرین بار آن‌ها از موتور نسل بعدی لومینوس برای اولین بار رونمایی کردند لذا به نظر می‌رسد برای امسال نیز بسیار دست پر به میدان آمده باشند.

جدا از بازی‌هایی که ماتسودا به آن‌ها اشاره کرد استودیوهای این کمپانی چندین بازی بزرگ دیگری را نیز در دست ساخت دارند مانند Final Fantasy XV و نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Hitman.

همچنین ماتسودا در نقطه‌ای دیگر از کنفرانس به عملکرد دو کنسول نسل بعدی مایکروسافت و سونی نیز اشاره کرد. به عقیده‌ی او کنسول پلی‌استیشن 4 عملکرد فوق العاده‌ای داشته است مخصوصا در بازارهای غربی اما با تمام این احوال هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به رشد و تکامل خود ادامه می‌دهند.

Final Fantasy XV

ماتسودا در رابطه با مسئله‌ی واقعیت افزوده و مجازی نیز اعلام کرد کمپانی آن‌ها با علاقه‌ی بالایی روند تمامی دستگاه‌ها را دنبال می‌کند و جدا از آن نیز چندین ایده و نوآوری مخصوص در سر دارد.

کمپانی آکیولس اعلام کرده است که در تاریخ بیست و یکم خردادماه کنفرانس مخصوصی را برگزار خواهد کرد و اطلاعات بیشتری را درمورد دستگاه آکیولوس ریفت در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود که سونی نیز اطلاعات بیشتری مانند قیمت و تاریخ عرضه‌‌ی هدست واقعیت مجازی خود یعنی پراجکت مورفیوس را در کنفرانس E3 منتشر کند. از آن جایی که وایو، هدست مشترک کمپانی‌های ولو و اچ‌تی‌سی نیز قرار است طی سال جاری عرضه شود پس احتمال حضورش در E3 وجود دارد. کمپانی مایکروسافت نیز چندی پیش حضور هدست هولولنز در کنفرانس E3 خود را تایید کرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده