نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱

توسعه دهندگان Helldivers 2 می‌خواهند مستقل بمانند

استودیوی Arrowhead Game، توسعه‌دهنده بازی Helldivers 2 اعلام کرد که تمایلی به خریداری شدن از سوی شرکت‌های دیگر ندارند.

یوهان پیلستد که اخیرا اعلام کرده بود از سمت مدیرعاملی استودیوی Arrowhead Game کناره‌گیری خواهد کرد تا روی وظایف خود به‌عنوان مدیرارشد خلاقیت استودیو تمرکز کند، به‌تازگی گفته است توسعه‌دهندگان Helldivers 2 تمایلی به فروش امتیاز خود به یک شرکت دیگر ندارند و می‌خواهند به‌صورت مستقل به کار خود ادامه دهند. پیلستد در این مدت که بازی Helldivers 2 از موفقیت کم نظیر خود لذت می‌برد، به چهره شاخصی از استودیوی Arrowhead Game تبدیل شده است.

او در مصاحبه با وبسایت Games Industry.biz اظهار داشت: «ما از اینکه به‌عنوان یک استودیوی مستقل فعالیت می‌کنیم، به خودمان افتخار می‌کنیم. باید ببینیم آینده چه چیزی را برای ما رقم خواهد زد، اما تصاحب توسط یک شرکت دیگر، هیچ جایی در برنامه‌های ما ندارد. من دوست دارم ببینم تا کجا می‌توانیم بالا برویم و با اضافه شدن مدیرعامل جدید به تیم نیز پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک فرام‌سافتور یا بلیزارد دیگر را در خود می‌بینیم.»

کلاه‌خود خونین شخصیت در بازی Helldivers 2 سونی

بازی Helldivers 2 در فاصله نسبتا کوتاهی که از زمان عرضه خود در ماه فوریه پشت سر می‌گذارد، بیش از ۱۲ میلیون نسخه‌ فروش در سراسر جهان را به ثبت رسانده است تا به رکورد سریع‌ترین فروش زمان عرضه در میان تمام بازی‌های پلی استیشن دست پیدا کند. استودیوی Arrowhead Game اخیرا اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های محتوای پیش روی بازی Helldivers 2 به ترتیبی که قبلا عرضه می‌شدند، نخواهند بود تا بیشتر روی بهبود کیفیت عملکرد بازی تمرکز شود.

زومجی در  بررسی بازی Helldivers 2 امتیاز ۹ از ۱۰ را به این بازی داده است. در بخشی از این بررسی می‌خوانیم: «انتشار هل‌دایورز ۲ و موفقیت فراتر از انتظار آن، فقط یک موفقیت برای استودیو سازنده و شرکت ناشر نیست. فروش چند میلیون نسخه‌ای این بازی را نباید یکی از آن دستاوردهایی دانست که صرفا پتانسیل مالی صنعت بازی را نشان می‌دهند. ماجرا جدی‌تر از این حرف‌ها است. استودیو اروهد با Helldivers 2 دربرابر الگوهای مالی زیادی ایستاد، بازی جذاب خود را ارائه داد و با همان لحن طعنه‌آمیز هل‌دایورز فریاد زد: «می‌دانم خیلی‌های‌تان فراموش کرده‌اید و مشغول پرداخت ۲۵ دلار برای یک اسکین هستید، ولی بازی‌های ویدیویی در اصل باید سرگرم‌کننده باشند».»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده