نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

کارگردان مأموریت‌های بازی جیمز باند معرفی شد

شرکت IO Interactive یکی از توسعه‌دهندگان باتجربه بازی‌های The Division را برای توسعه پروژه 007 خود استخدام کرد.

آی‌او اینتراکتیو مدتی می‌شود که از توسعه مجموعه بازی‌های هیتمن فاصله گرفته و مشغول ساخت بازی جیمز باند جدیدی با اسم رمز Project 007 است. تیم سازنده تاکنون جزئیات چندانی درباره این پروژه ارائه نکرده است و تنها اخباری مربوط‌به اعضای تیم و اهداف آن‌ها پخش می‌شود. اکنون استودیو IO Interactive در جدیدترین بیانیه خود تایید کرده است که رودریگو سانتورو را به‌عنوان کارگردان مأموریت‌های پروژه 007 به خدمت می‌گیرد.

در گذشته سانتورو به‌مدت ۱۰ سال در استودیو Massive Entertainment مشغول توسعه بازی‌های The Division بود و کار خود را به‌عنوان طراح ارشد مراحل شروع کرد و در اواخر کار وظیفه کارگردانی جهان مجموعه را برعهده داشت. او در زمان حضور در مسیو اینترتینمنت در ساخت بازی‌های دیویژن، The Division 2 و Avatar: Frontiers of Pandora شرکت یوبیسافت مشارکت کرد. پیش از آن سانتورو به‌مدت ۶ سال در شرکت کرایتک به توسعه بازی‌ها مشغول بود.

رودریگو سانتورو درباره پیوستن به پروژه ساخت بازی جیمز باند گفت: «من برای پیوستن به آی‌او اینتراکتیو بسیار هیجان‌زده هستم و جسارت آن‌ها برای نوآوری و خلق تجربه‌هایی تازه و به‌یادماندنی را تحسین می‌کنم. این موضوع زمانی اهمیت قابل‌توجهی دارد که اکثر شرکت‌ها روی ساخت دنباله بازی‌ها تمرکز کرده‌اند. پروژه 007 از همان روز معرفی توجه من را به خود جلب کرد و احساس می‌کنم که فرصت همکاری با تیم سازنده بازی شانس بزرگی است.

درحالی‌که اکثر شرکت‌ها سراغ تولید دنباله بازی‌ها می‌روند، آی‌او اینتراکتیو جسارتی مثال‌زدنی برای نوآوری به خرج داد

من توانسته‌ام چیزهای بیشتری از این بازی ببینم و درحال‌حاضر موارد منحصربه‌فردی درباره آن وجود دارد. مهم‌ترین نکته این است که اعضای تیم توسعه جیمز باند در هر گفت‌وگویی که داشتیم، اشتیاق زیاد خود برای ارائه تجربه‌ای به‌یاد‌ماندنی و منحصر‌به‌فرد را نشان داده‌اند. درحال‌حاضر من مشتاقانه منتظر شروع کار با تیم هستم تا بهترین بازی جیمز باند طول تاریخ را ارائه کنیم.»

تصویر هنری از سری جیمز باند 007

در ادامه فردریک ویلومسن، مدیر تولید پروژه 007 در آی‌او اینتراکتیو خاطرنشان کرد: «نظر به اینکه ما مصاحبه‌ را در سال گذشته شروع کردیم، واضح بود که رودریگو نسبت‌به سایرین متمایز است. وقتی با یکی از همکاران سابقش درباره او گفت‌وگو می‌کردیم، فقط ستایش و تمجید می‌شنیدیم. به‌محض اینکه پروژه 007 را به رودریگو نشان دادیم، هیجان خود را نشان داد و شروع به اشتراک‌گذاشتن ایده‌ها و پرسش سوالات بسیار کرد.

تفکر انتقادی و اشتیاق او همان ویژگی‌هایی بودند که ما از آن‌ها استقبال کردیم و اکنون مشتاقانه منتظر تأثیر حضور او به‌عنوان کارگردان مأموریت‌های بازی هستیم. او وظیفه دارد که تعادلی از داستان، طراحی هنری و گیم‌پلی را برای طراحی شگفت‌انگیزترین مأموریت‌های تاریخ James Bond به کار گیرد.»

تاکنون جزئیات اندکی از پروژه 007 استودیو آی‌او اینتراکتیو منتشر شده است. جزئیات آگهی‌های شغلی اخیر نشان می‌دهند که احتمالا تجربه جیمز باند آینده شامل داستان‌سرایی در محیط‌های سندباکس مشابه سری هیتمن باشد و گیم‌پلی بازی ترکیبی از هر دو زاویه دوربین اول-شخص و سوم-شخص را ارائه دهد. استودیو IO Interactive تأیید کرد که این بازی داستانی بدیع خواهد داشت و جیمز باند جدیدی را به تصویر می‌کشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده