نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸

تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance منتشر شد

دومین تریلر بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance؛ محتوای جدید بازی از قبیل شیاطین و دخمه‌های جدید را به نمایش می‌گذارد.

استودیوی آتلوس که اولین‌بار اواخر سال گذشته و در رویداد نینتندو دایرکت بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance را تأیید کرده بود، حالا تریلر جدیدی را برای طرفداران منتشر کرده است که اینبار حالت جدیدی از پروتاگونیست بازی با تصویر می‌کشد. همچنین در این ویدیو شیاطین و دخمه‌های جدیدی به چشم می‌خورند که بازیکن می‌تواند با آن مواجه شود.

بازیکنان Shin Megami Tensei 5: Vengeance یک روایت انتقام‌جویی را آغاز می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا جریان داستان را تغییر دهند. محیط‌ها، دشمنان و شخصیت‌های جدیدی در این بازی وجود خواهند داشت و یک زن مو کوتاه که می‌تواند قدرت شیاطین را نیز به کار گیرد در تریلر به چشم می‌خورد. درکنار نمایش محتوای داستانی جدید و تعامل با بازیگران اصلی، قدرت‌های جدیدی نیز به نمایش گذاشته‌ شدند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا تریلر در یوتیوب

این تریلر ۳ دقیقه‌ای بازی، دومین ویدیویی است که از زمان معرفی بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance در ماه فوریه برای آن منتشر می‌شود. این بازی به‌عنوان یکی از آثار رویداد Partner Showcase Nintendo Direct معرفی شده بود. Vengeance درواقع نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Shin Megami Tensei 5 است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ و به‌عنوان یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ منتشر شده بود. اما نسخه بهبود یافته‌ی بازی برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد و کاربران پی سی، PS4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز قادر به تجربه بازی خواهند بود.

کاراکتر جدید بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance

بنابراین درحالی‌که بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance به‌نوعی به‌عنوان یک نسخه‌ی بهبود یافته از بازی اورجینال آن در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود، همچنان شامل ایده‌های جدیدی خواهد بود که سازندگان بازی در نسخه‌ی اولیه آن به کار نبرده بودند. به همین دلیل نسخه Vengeance با یک خط داستانی جدید و لوکیشن‌ها، شیاطین و کاراکترهای جدیدی همراه است که برای کاربران نسخه‌ی اولیه آن نیز تازگی دارد.

بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) عرضه خواهد شد. بازی Shin Megami Tensei 5 در آبان ۱۴۰۰ روی نینتندو سوییچ عرضه شد و تا دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) بیش از ۱.۱ میلیون نسخه فروخت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده