نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷

گیمرها خواهان بازگشت بازی Dino Crisis هستند

نتایج نظرسنجی اخیر کپکام به تقاضای بسیار زیاد مخاطبان برای احیای سری Dino Crisis اشاره دارد.

باتوجه‌به سابقه بالای کپکام در صنعت بازی، این شرکت گنجینه‌ای از مجموعه‌های ارزشمند و محبوب دارد که سال‌ها در خاموشی سپری کرده‌اند و حالا طرفداران برای احیای آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنند. دراین‌میان سری Dino Crisis که بازیکن‌ها را درگیر مبارزه با انواع دایناسورها می‌کند، از محبوبیت بالاتری برخوردار است و طرفداران به‌طور مداوم خواهان بازگشت آن هستند.

درهمین‌راستا کپکام در ماه گذشته یک نظرسنجی برگزار کرد و از طرفداران درباره تمایلشان برای احیای مجموعه‌های قدیمی سؤال کرد. همانطورکه انتظار می‌رفت، طرفداران Dino Crisis وارد عمل شدند و با شرکت در نظرسنجی، تمایل خود برای بازگشت این سری محبوب را نشان دادند. حالا کپکام در جدیدترین توییت خود مجموعه‌ای از نام‌ها و کلمه‌های مرتبط با آی‌پی‌های مختلف را نشان داده است که نام Dino Crisis را به‌عنوان یکی از پرتقاضاترین بازی‌های آن می‌توان دید.

مبارزه با تی‌-رکس غول‌پیکر در بازی Dino Crisis

از دیگر آی‌پی‌های محبوبی که کپکام به نمایش گذاشت می‌توان به Mega Man ،Darkstalkers ،Ace Attorney ،Dead Rising ،Onimusha و Breath of Fire اشاره کرد. همچنین طرفداران نام مجموعه‌های موفق اخیر کپکام به‌مانند Resident Evil ،Monster Hunter ،Street Fighter و Devil May Cry را در نظرسنجی تکرار کرده‌اند.

در نکته‌ای جالب به‌نظر می‌رسد مخاطبان تقاضای زیادی برای ریمیک Resident Evil: Code – Veronica داشته‌اند. بااینکه نظرسنجی اخیر نمی‌تواند به لزوم احیای سری Dino Crisis یا سایر مجموعه‌های محبوب کپکام اشاره داشته باشد اما راه خوبی است تا ناشر ژاپنی از تقاضای طرفداران خود آگاه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده