نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰

یوبیسافت بیستمین سالگرد سری Far Cry را جشن می‌گیرد

شرکت یوبیسافت تاریخ برگزاری رویداد زنده بیستمین سالگرد سری Far Cry را تعیین کرد.

یوبیسافت بیستمین سالگرد سری تیراندازی اول‌شخص و جهان باز Far Cry خود را در این ماه جشن می‌گیرد. ناشر فرانسوی تا ۸۵ درصد تخفیف برای بازی‌های مجموعه روی تمام پلتفرم‌ها در نظر گرفته است و برای برگزاری یک رویداد زنده در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) برنامه دارد.

باتوجه‌به اینکه طرفداران سری منتظر رونمایی از نسخه آینده هستند، یوبیسافت تایید کرد هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از محتوای آینده یا بازی Far Cry جدید ندارد. علاقه‌مندان می‌توانند در کنار توییچ دراپ‌ها به تماشای داستان‌ها و رویدادهایی از بازی‌های قبلی سری بپردازند که بدون شک برای طرفداران سرسخت سری ارزش توجه خواهند داشت.

بااینکه یوبیسافت تاکنون اخباری رسمی درباره آینده سری منتشر نکرده است اما گزارش‌ها به دو بازی درحال توسعه از سری Far Cry اشاره کرده‌اند. به نظر می‌رسد یکی از پروژه‌ها در نسخه‌ای خیالی از آلاسکا به نام آلاشنیکا جریان دارد. بازیکن‌ها در این منطقه سردسیر باید برای بقا به‌دنبال منابع مختلف بگردند و ابزارهای جدید تولید کنند. ظاهرا کشته شدن بازیکن می‌تواند باعث ازبین‌رفتن پیشرفت‌ها شود.

مراسم مذهبی جوزف سید و سربازانش در یک کلیسا بازی Far Cry 5

گزارش‌ها نشان می‌دهند این بازی بقامحور قبل از نسخه هفتم سری عرضه می‌شود. بازی Far Cry 7 با نام رمزی پروژه Blackbird روی انجین اسنودراپ در حال توسعه است. ظاهرا این بازی برای عرضه در پاییز ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است و در روز اول روی نینتندو سوییچ 2 در دسترس قرار می‌گیرد. طبق گزارش‌ها داستان این بازی غیرخطی است و بازیکن باید اعضای خانواده خود را از چنگ یک گروه خطرناک نجات دهد.

اگر افشاگری‌ها درست باشند، در بازی Far Cry 7 با مکانیسم جدید بازجویی مواجه می‌شویم که به بازیکن امکان کسب اطلاعات مختلف از طریق شکنجه دشمنان را خواهد داد. یوبیسافت تاکنون اطلاعاتی از بازی‌های آینده سری منتشر نکرده است و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی بمانیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده