نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Creatures of Ava با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو 11 بیت با انتشار یک تریلر در جریان برنامه Xbox Partner از بازی Creatures of Ava رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 11 بیت بازی جدیدی معرفی کرده است. استودیو 11 بیت در جریان برنامه Xbox Partner از بازی Creatures of Ava رونمایی کرد که این بازی با همکاری استودیو اسپانیایی Inverge و Chibig ساخته می‌شود. این بازی یک اکثر اکشن ماجراجویی است که بازیکنان باید موجودات را رام کنند تا باعث نجات دنیای آن‌ها از یک بیماری و عفونت خطرناک شوند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Creatures of Ava را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ریانا پراچت، نویسنده آثاری چون بازی Heavenly Sword، بازی Overlord، بازی Mirror's Edge، بازی Tomb Raider، بازی Rise of the Tomb Raider و بازی Lost Words: Beyond the Page به‌عنوان نویسنده و یکی از سازندگان اصلی بازی Creatures of Ava حضور دارد که بازیکنان را به جست‌وجو، یافتن و محافظت موجودات شگفت‌انگیز و وحشی دعوت می‌کند.

این موجودات پس از یک عفونت خطرناک دارای رفتار تهاجمی می‌شوند و پس از بهبود، پیوندی خاص با شخصیت اصلی بازی پیدا می‌کنند و این امکان را به بازیکن می‌دهد تا از این مهارت‌ها برای عبور از سیاره و حل چالش‌ها استفاده کنند. بازی Creatures of Ava در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد و این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم‌ پس قرار خواهد گرفت.


mobogift Logo

حامی لایو زومجی از مراسم بازی های ایکس باکس: موبوگیفت سایت رسمی فروش گیفت کارت با تحویل فوری، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس، آیتونز، تلگرام پرمیوم و...


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده