// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۰

به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ Final Fantasy 7 Remake یک دیالوگ پایانی بازی را تغییر داد

پیش از عرضه Final Fantasy 7 Rebirth، به‌روزرسانی ناگهانی نسخه پیشین این بازی جزئیات کوچک اما مهمی را به آن اضافه کرده است.

اسکوئر انیکس همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth، به‌روزرسانی جدیدی را برای Final Fantasy 7 Remake یا نسخه اول این سه‌گانه منتشر کرد. در این به‌روزرسانی غیرمنتظره تغییرات جزئی‌ای صورت گرفته است، اما یکی از این تغییرات موجب گمراهی طرفداران شده است.

هشدار اسپویل: ادامه مطلب پایان داستان بازی Final Fantasy 7 Remake را فاش می‌کند.

کلاود در منظره شهر میدگار Final Fantasy 7 Remake

در صحنه‌های پایانی بازی Final Fantasy 7 Remake، هنگامی که کلود در کنار همراهانش میدگار را ترک می‌کنند ایریث به آسمان ابری نگاه می‌کند و می‌گوید: «آسمان فولادی. دلتنگ آن هستم.» این جمله به صفحه‌‌های فولادی میدگار اشاره دارد؛ جایی‌که ایریث تمام زندگی‌اش را در آن گذرانده است. به‌نظر می‌رسد که همزمان با عرضه به‌روزرسانی جدید بازی، این دیالوگ تغییر کرده است و اکنون ایریث در صحنه یاد شده می‌گوید: «آسمان...دوستش ندارم.»

با اینکه معنی جمله به‌طور کلی تغییری نداشته و این تغییر تنها یک ویرایش جزئی است، می‌توان گفت که دیالوگ جدید ضعیف‌‌تر است و در همین راستا دلیل انجام این تغییر برای بسیاری مبهم است. تغییرات دیگر شامل رفع شدن مشکل پخش ناقص موسیقی در صحنه‌های بازی روی پلی استیشن 5 می‌شود. همچنین لباس تیفا در نیفلهایم طی پخش صحنه‌های گذشته دچار تغییرات کوچکی شده است تا با ظاهر او در صحنه‌های دنباله این اثر سازگار شود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده