نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

بازی Rise of the Ronin درجه‌های سختی متفاوتی دارد

استودیو Team Ninja اعلام کرد که بازی Rise of the Ronin دارای سه درجه سختی متفاوت خواهد بود.

شرکت کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا اخیرا جزئیاتی از مبارزات بازی Rise of the Ronin را به اشتراک گذاشتند؛ از سبک‌های مبارزاتی متفاوت قابل استفاده در نبردها گرفته تا اهمیت Ki در طول رویارویی با دشمنان. گیمرهای نسخه اول و دوم Nioh احتمالا با بیشتر این موارد آشنایی دارند، اما گزینه‌هایی برای تغییر درجه سختی نیز وجود خواهد داشت.

همان‌طور که در صفحه Rise of the Ronin در وب‌سایت پلی استیشن اعلام شد، سه حالت Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (دشوار) در بازی وجود دارد. بازیکن‌ها در هر زمانی می‌توانند بین این سه درجه سختی جابه‌جا شوند. حالت Dawn شامل گزینه‌هایی برای افزایش بازیابی سلامتی حین استفاده از داروها و کاهش مقدار Ki ازدست‌رفته در حملات می‌شود. این گزینه‌ها به بازیکن اجازه می‌دهد که فارغ از هیاهوی مبارزات از داستان و گشت‌وگذار لذت ببرد.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا بازی Rise of the Ronin مانند مجموعه Nioh مسیرهای داستانی متفاوتی را به‌وسیله حالت New Game Plus و محتوای اضافی بیشتر ارائه می‌کند یا خیر. وقایع این بازی در سال ۱۸۶۳ و پس از سه قرن حکومت شوگون‌سالار توکوگاوا آغاز می‌شود که کشتی‌های سیاه غرب به مرز‌های ژاپن می‌آیند و کشور را وارد وضعیتی آشفته می‌کنند. این بازی در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده