// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Final Fantasy 7 Rebirth

دیروز میانگین امتیازات بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده جدیدترین ساخته اسکوئر انیکس هستیم.

سال ۲۰۲۰ اولین قسمت از بازسازی بازی Final Fantasy 7 با نام Final Fantasy 7 Remake منتشر شد. محصولی که بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کرد و شروع کننده ماجراجویی بزرگ برای کلود و هم‌تیمی‌های او برای قسمت‌های بعدی بود. بازی دارای المان‌های داستانی جدیدی هم بود که کاربران خواهان مشاهده نحوه استفاده تیم سازنده از این المان‌ها در داستان اصلی هستند.

حال کمتر از یک هفته دیگر Final Fantasy 7 Rebirth، دومین قسمت از سه‌گانه بازسازی فاینال فانتزی ۷ روانه بازار می‌شود و تجربه‌ای عمیق‌تر، احساسی‌تر و دلچسب‌تر را ارائه می‌کند. حال با یک محصول جهان باز طرف هستیم که پر شده از فعالیت‌های فرعی و مأموریت‌های جانبی‌ای که صرفا برای پر کردن جهان بازی طراحی نشده و تجربه‌ی خوب و قابل قبولی را ارائه می‌دهند. دیروز میانگین امتیازات بازی منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای بودیم.

در ادامه نظرات بعضی از منتقدان Final Fantasy 7 Rebirth را مطالعه خواهید کرد و نظرات خود را هم می‌توانید با ما در میان بگذارید.

Final Fantasy 7 Rebirth

  • سازنده: اسکوئر انیکس
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ماه (۲۹ فوریه)

بخشی از محیط جونن در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

زومجی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Final Fantasy 7 Rebirth یک تجربه بی‌نقص و هیجان‌انگیز برای کاربران بازی‌های اکشن نقش آفرینی است. البته آن دسته از افرادی که نسخه ریمیک را هم تجربه کرده‌اند. بااین‌حال این بازی را می‌توان یک نامه عاشقانه برای هواداران بازی اصلی دانست. تیم سازنده با هوشمندی المان‌های جدیدی را به داستان اضافه کرده و درکنار آن همان داستان قدیمی را گسترش داده و جزئیات بیشتری را به آن اضافه کرده است. جزئیاتی که در آن زمان به خاطر عدم پیشرفت تکنولوژی قادر به انجام آن نبوده‌اند.

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

من فاینال فانتزی ۷ ریمیک را دوست داشتم، اما ریبرث کاری کرده است که آن بازی همانند یک دمو به‌نظر رسد.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

فاینال فانتزی 7 یک بازی نقش آفرینی عالی است که تعدادی از بهترین کاراکترهای گیمینگ را در خود جای داده است. درحالی که بعضی از محتویات جهان باز بازی آنطور که باید نیست و روایت داستانی اصلی بعضی وقت‌ها از ریتم خارج می‌شود، سپری کردن زمان با ایریث، تیفا و سایر اعضای تیم این تجربه را به قدری سرگرم کننده می‌کند که ساعت‌ها آن را تجربه خواهید کرد.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Final Fantasy 7 Rebirth تمامی موارد جذاب ریمیک را درحالی ارائه می‌دهد که بهبودهای لازم برای محتویات جانبی اعمال شده است تا خاطرنشان کند که قدم گذاشتن مجدد در لحظات نسخه اورجینال یکبار دیگر ارزشمند است.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Final Fantasy 7 Rebirth به طرز چشم‌گیری از آنچه که ریمیک از خود به جا گذاشته، یعنی بهترین بازی نقش آفرینی با چالش و عمق و همچنین بازسازی هیبت انگیز از جهانی که سال‌ها برای خیلی از کاربران معنادار بوده، ساخته شده است. بعد از سپری کردن ۸۲ ساعت و تمام کردن داستان اصلی و کامل کردن بخش اعظمی از مأموریت‌های جانبی درکنار فعالیت‌های فرعی، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی‌مانده است. این اتفاق سبب شده تا این بخش از بازی اصلی بسیار وسیع به‌نظر رسد. مینی‌گیم‌ها، مأموریت‌های جانبی و سایر موارد انحرافی فریبنده به‌خوبی فضای وسیع و پراکنده ریجن‌های بازی را پر کرده است و تصویری جدید و واضع از مناطق آشنا را نقاشی کرده است. اما، بیشتر از اینکه با کارهای مختلف پر شده باشد، Rebirth در اکثر مواقع یک ارائه کننده مجدد از موارد باکیفیت خاطره‌انگیز فاینال فانتزی ۷ است. بااین‌حال در به اجرا درآوردن پایان‌بندی خود دست‌وپا می‌زند که گرفتار تایم‌لاین‌های پیچیده خود شده است. اما، لحظات جدید و ماجراجویی فراگیر آن توانسته حس عمیق‌تری را بازتاب کند. بنابراین بااینکه بعضی از قسمت‌های این بازسازی این محصول کلاسیک می‌تواند ناقص باشد، ریبرث همچنان به‌عنوان یک محصول هیجان‌انگیز و به‌طور غیرمنتظره تأثیرگذار شناخته می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده