نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶

ریمیک بازی Uncharted: Drake’s Fortune احتمالا در حال ساخت است

طبق شایعه جدید منتشر شده، ریمیک بازی Uncharted: Drake’s Fortune توسط سونی در حال توسعه است.

درحالی‌که حدود هشت سال از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief's End و هفت سال از عرضه بازی Uncharted: The Lost Legacy می‌گذرد، حالا به‌نظر می‌رسد که سونی بازی جدیدی از آنچارتد را تولید و عرضه کند. نیک بیکر و جان کلارک، بنیانگذاران رسانه XboxEra در قسمت اخیر پادکست خود ادعا کرده‌اند که ریمیک بازی Uncharted: Drake’s Fortune برای کنسول پلی استیشن 5 در حال ساخت است. آن‌ها گفتند که هیچ تضمینی برای تحقق این پروژه وجود ندارد، بااین‌حال این ریمیک به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است.

بیکر و کلارک همچنین اعلام کردند که این اطلاعات را به‌طور مستقل دریافت کرده‌اند و شواهدی نیز دیده‌اند که به صحت این خبر اشاره دارد. آن‌ها می‌گویند اطلاعات منتشر شده نشان نمی‌دهد که این ریمیک توسط استودیوی ناتی داگ یا استودیوی بلوپوینت گیمز، سازنده Uncharted: The Nathan Drake Collection ساخته می‌شود، بنابراین فعلا مشخص نیست که توسعه‌دهنده این پروژه کدام استودیو است. نیل دراکمن، رئیس استودیوی ناتی داگ سال گذشته گفته بود که کار آن‌ها با مجموعه Uncharted تمام شده است. 

بااین‌حال پس از مدتی ناتی داگ اعلام کرد که در حال استخدام افرادی است تا تیم‌های جدیدی برای ساخت بازی‌های تازه و میراث سری آنچارتد تشکیل دهد. همچنین شایعه‌هایی منتشر شده‌اند که ادعا دارند نسخه جدیدی از Uncharted توسط یک استودیوی تازه‌تأسیس سونی در حال توسعه است، طبق حدس و گمان‌ها استودیوی جدید سونی که با همکاری استودیوی پلی استیشن ویژوال آرتز در سن دیگو تأسیس شده است، سازنده این پروژه است.

بازی Uncharted: Drake’s Fortune در سال ۲۰۰۷ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد. نسخه ریمستر این بازی ازطریق مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده